audiente pro tv - ultimele știri
Mai mult de 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit aventurile lui Kevin, iar în minutul de maximă audienţă, de la 22:01, aproximativ 3.1 milioane de români se uitau la filmul „Singur acasă“.
La nivel naţional, debutul noului sezon „Vlad“ a depăşit în audienţe reality show-ul de la Antena 1 „Asia Express“.
„Imperiul Leilor“, noua emisiune de la Pro TV, a debutat pe locul trei în topul audienţelor la nivel naţional, însă s-a impus pe publicul urban şi comercial.
Conform audienţelor înregistrate în prime-time în luna ianuarie 2020, televiziunile din România au obţinut, cu mici excepţii, ratinguri în creştere.
Pentru prima dată în 2019, „Las Fierbinţi“ a fost depăşit în audienţe, pe targetul publicului tânăr, de o altă producţie a postului Pro TV, respectiv serialul thriller „Vlad“.
Ediţia de vineri, 12 aprilie, a emisiunii „Românii au talent“ a fost urmărită de peste trei milioane de telespectatori, Pro TV fiind lider de piaţă pe toate segmentele de public.
Cea de-a doua ediţie a show-ului muzical „Cântă acum cu mine“ a clasat Pro TV la o distanţă extrem de mică faţă de concurenţă, însă a ţinut mai puţini telespectatori în faţa micilor ecrane spre deosebire de ediţia de debut.
Prima ediţie a show-ului muzical „Cântă acum cu mine“ a clasat Pro TV pe primul loc la nivel urban, însă a fost depăşit de concurenţă pe celelalte targeturi.
Lansarea primului serial thriller românesc „Vlad“ a clasat Pro TV pe primul loc pe toate nivelurile de public, generând audienţe mai mari cu peste jumătate de million decât concurenţa....
Ediţia de joi seară a emisiunii „Ferma“ a înregistrat cele mai bune audienţe din acest sezon şi clasat Pro TV pe primul loc, la nivel comercial depăşind concurenţa cu cifre de trei ori mai mari.
Debutul reality show-ului „Ferma“, cu un format schimbat şi cu Mihaela Rădulescu în rolul prezentatoarei, a înregistrat un record de audienţă, Pro TV conducând detaşat în topul celor mai urmărite posturi.
Premiera serialului „Triplusec“ a clasat Pro TV pe primele locuri în rândul publicului comercial şi de la oraşe, însă la nivelul întregii ţări a fost depăşită de show-ul „Exatlon“ de la Kanal D.
În ciuda schimbării de strategie, Pro TV a picat pe locul trei în topul audienţelor odată cu debutul noului sezon „Chefi la cuţite“, care a plasat Antena 1 pe primul loc în preferinţele tinerilor şi orăşenilor.
Cu un nou serial turcesc, Kanal D a reuşit să obţină, la nivel naţional, audienţe mai bune decât show-urile de talent difuzate de Pro TV şi Antena 1.
Grupul media Pro a generat venituri consistente pentru Central European Media Enterprise (CME), compania-mamă a trustului, România fiind astfel a doua cea mai profitabilă ţară în care compania operează şi prima din punct de vedere al profitului opera...
Debutul „Fort Boyard“ de la Pro TV a ţinut românii în faţa micilor ecrane, însă şi „iUmor“ a adus audienţe bune Antenei 1, care la un moment dat chiar a reuşit să treacă pe primul loc.
Emisiunea de divertisment „România, jos pălăria!“, prezentată de Florin Busuioc la Pro TV, a debutat miercuri seară, după serialul „Las Fierbinţi“, dar audienţele au fost mai mici decât cele aşteptate. Primii invitaţi au fost chiar actorii din „Las F...
Pro TV rămâne cel mai urmărit post în luna iulie, înregistrând şi o uşoară creştere, în timp ce Kanal D pierde telespectatori în prime-time, dar reuşeşte să-şi păstreze poziţia secundă, la o distanţă considerabilă de Antena 1.
Kanal D a înregistrat o creştere semnificativă a telespectatorilor în ceea ce priveşte segmentul de prime-time, fiind pe locul secund în topul audienţelor din luna mai la nivel naţional, în timp ce Pro TV îşi menţine poziţia de lider.
Posturile de televiziune înregistrează scăderi serioase în ceea ce priveşte numărul de telespectatori, doar o parte dintre canale fiind pe plus în luna aprilie.
În luna februarie, audienţele posturilor generaliste au arătat stagnări sau scăderi, iar posturile de ştiri au luptat pentru a atrage cât mai mulţi telespectatori.
Prima zi din 2017 a fost dominată de programele postului Pro TV, care a avut în intervalul de maximă audienţă cifre de audienţă duble faţă de principalul rival, Antena 1.
Pro TV, Antena 1 şi Kanal D au condus iarăşi plutonul posturilor TV care domină audienţele pe luna noiembrie, fiecare având fie plusuri, fie minusuri ale mediei de audienţă.
Postul Antena 1 a avut creşteri importante în topul audienţelor, emisiuni precum „Chefi la cuţite“ şi „iUmor“ aducând tot mai mulţi telespectatori.
„Supravieţuitorul“ nu atrage audienţa aşteptată de postul din Bulevardul Pache Protopopescu, iar mutarea de la o altă oră a generat alte cifre de audienţă.
Reality show-ul „Supravieţuitorul“, difuzat de Pro TV, a fost depăşit în audienţe de emisiunea culinară „Chefi la cuţite“, de la Antena 1, în cea de-a treia confruntare directă.
Pro TV a fost lider de audienţă cu difuzarea meciului dintre România şi Albania, de la Euro 2016, în urma căruia Naţionala de Fotbal a României a părăsit competiţia.
Pro TV a înregistrat un record de audienţă prin difuzarea meciului de fotbal dintre România şi Franţa, de la Euro 2016, milioane de români fiind cu ochii pe postul din Bulevardul Pache Protopopescu.
Postul Kanal D reuşeşte să surclaseze Antena 1 în ceea ce priveşte audienţele înregistrate luna trecută în mediul urban, fiind de altfel singura televiziune care a înscris o creştere.
Postul Pro TV a fost lider de piaţă în România în anul 2015, emisiunile de divertisment, programele informative, serialele şi filmele difuzate ocupând primele locuri în preferinţele telespectatorilor.
Confruntarea directă dintre show-urile Vocea României, de la Pro TV, şi „X Factor“, difuzat de Antena 1, a fost foarte strânsă în ceea ce priveşte cifrele de audienţă, chiar dacă postul din Pache Protopoescu a fost şi de această dată pe primul loc.
Prima gală live a show-ului „Vocea României“ a dominat topul audienţelor, cu vârfuri ce au sărit de două milioane de telespectatori pe minut, potrivit cifrelor publicate de Pagina de Media.
Vocea României a plasat postul Pro TV în topul audienţelor, odată cu al patrulea episod ce a ţinut în faţa micilor ecrane aproape două milioane de români. Pe de altă parte, Antena 1, cu show-ul „X Factor“, s-a clasat pe locul secund, având însă cifre...