TUR OPERATOR

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Zapado-parcul Principala atractie a muntelui, la vreme de iarna, ramane zapada. Daca nu ninge, orice ar face hotelierul, tot degeaba. Totusi, nici chiar in anii norocosi, zapada nu e pusa la treaba.

Zapado-parcul
Principala atractie a muntelui, la vreme de iarna, ramane zapada. Daca nu ninge, orice ar face hotelierul, tot degeaba. Totusi, nici chiar in anii norocosi, zapada nu e pusa la treaba. Nu se scoate tot profitul posibil de pe urma ei. Snowmobilul, a carui aparitie in Carpati o semnalam chiar in aceasta pagina, ar putea sa sparga gheata. Pare greu de crezut, dar intr-o tara in care Ferrariul se cumpara la pachet cu Porsche, motociclete de zapada nu au fost importate pana in acest an. Desi pretul pleaca de la 10.000 de euro, nu de la o suta. Mai mult, Matei Rosu, reprezentantul companiei care aduce snowmobile de firma, a declarat ca, din cele 8 bucati deja vandute, trei au fost cumparate de pasionatii acestui sport si cinci de firme: hoteluri, pensiuni, chiar si o institutie financiara care vrea sa-si plimbe directorii aflati in vacanta. Asta ar putea insemna ca patronii din turism au inceput sa inteleaga afacerea pe care o conduc. Numarul de snowmobile, raportat la capacitatea de cazare, e un indicator important in evaluarea unei statiuni turistice. Caci, ce poate oferi un hotel clientilor care isi lasa acolo banii? In afara de masa si casa, trebuie sa le organizeze si ceva distractii. Diferenta dintre doua pensiuni n-o face doar detergentul, cum sustine o reclama. Intre cea care va transporta cu motocicleta pe partie, si alta care va da un mic discount, pe care ati alege-o? Diferenta intre partii consta si in dotari. Deja, in unele tari este obligatorie prezenta unui snowmobil ambulanta, pentru intrarea partiei in circuitul turistic. Una e sa duci un accidentat cu targa trasa de schiori, in doua ore, si alta cu masinuta, in zece minute. Nu mai vorbim de salvamontisti, a caror raza de acoperire si viteza ar creste exponential. Conceptul adaugarii de valoare sejurului, prin care sa fie atrasi clientii, in locul discounturilor, e mai usor inteles pornind de la acest exemplu. Cu timpul, s-ar putea ca primarii oraselelor de munte si cei care au hoteluri in zona sa inteleaga si utilitatea Zapado-parcului. De ce sa nu imite Aqualand-urile de pe litoral? Amenajarea unui parc de distractii, cu trambuline, sarituri cu colacul (un pneu urias in care incap mai multi oameni), tunuri cu bulgari, patinoare si cate si mai cate, ar constitui o atractie irezistibila pentru obisnuitii muntelui, care s-au plictisit de schi sau drumetii. Plus ca s-ar largi si baza de selectie a clientelei. Cei care nu sunt pasionati de schi vor avea pentru ce sa mearga iarna la munte. Ca vara se duc la Aqualand, in Mamaia.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite