Zece imagini care reimaginează brandul de ţară al României şi adaugă frustrări locale
0Pagina de Facebook Capra Vecinului propune un rebranding de ţară, bazat pe câteva expresii "tradiţionale" româneşti din folclorul contemporan al nostru. România, exploraţi grădina Carpaţilor, a fost retransformat prin intermediul unor imagini cu haz.
Sub titlul "Brandy de ţară - cu frustrări", pagina de Facebook Capra Vecinului a reimaginat logo-ul naţional, cu grădina Carpaţilor, bazându-se pe câteva obiceiuri frustrante ale românilor.
De exemplu, printre citatele folosite în imagini sunt "N-ai o ţigară, bossulică?" sau "Dude, where's our car?". Imaginile de pe Capra Vecinului se folosesc de câteva preconcepţii şi clişee româneşti, unele din folclorul urban, care fac parte din frustrările naţionale.
Iată cele mai bune 10 imagini din Brandy de ţară.
Vaslui, mereu surprinzător
Turiştii români din Bulgaria
Funcţionarii români, o legendă
Întrebări tipice pe stradă
Reclamele la margarină vi le amintiţi?
Televiziunile româneşti
Şi vecina de la 7...
Alba Neagra sport naţional
Păduri