Zece imagini care reimaginează brandul de ţară al României şi adaugă frustrări locale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
România, explore the Carpathian garden. Just don't mind the toilet in the backyard
România, explore the Carpathian garden. Just don't mind the toilet in the backyard

Pagina de Facebook Capra Vecinului propune un rebranding de ţară, bazat pe câteva expresii "tradiţionale" româneşti din folclorul contemporan al nostru. România, exploraţi grădina Carpaţilor, a fost retransformat prin intermediul unor imagini cu haz.

Sub titlul "Brandy de ţară - cu frustrări", pagina de Facebook Capra Vecinului a reimaginat logo-ul naţional, cu grădina Carpaţilor, bazându-se pe câteva obiceiuri frustrante ale românilor.

De exemplu, printre citatele folosite în imagini sunt "N-ai o ţigară, bossulică?" sau "Dude, where's our car?". Imaginile de pe Capra Vecinului se folosesc de câteva preconcepţii şi clişee româneşti, unele din folclorul urban, care fac parte din frustrările naţionale.

Iată cele mai bune 10 imagini din Brandy de ţară.

Vaslui, mereu surprinzător

Capra Vecinului

Turiştii români din Bulgaria

Capra Vecinului

Funcţionarii români, o legendă

Capra Vecinului

Întrebări tipice pe stradă

Capra Vecinului

Reclamele la margarină vi le amintiţi?

Capra Vecinului

Televiziunile româneşti

Capra Vecinului

Şi vecina de la 7...

Capra Vecinului

Alba Neagra sport naţional

Capra Vecinului

Păduri

Capra Vecinului
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite