HTC One, acum şi atunci: diferenţele dintre modele şi ce aduce nou în 2014

0
Publicat:
Ultima actualizare:

HTC şi-a prezentat, ieri, noul smartphone, One (M8). Este mai bun decât modelul de anul trecut, atât la nivelul designului, cât şi la nivel de dotări tehnice. Este însoţit şi de o carcasă interesantă creată de companie pe care o va vinde la circa 50 de dolari. Telefonul a debutat deja pe unele pieţe.

HTC a lansat şi prezentat ieri, la New York şi Londra, noul smartphone pentru 2014. Se numeşte One (M8), într-o încercare de a-l diferenţia faţă de cel de anul trecut, şi cu excepţia camerei foto a fost îmbunătăţit pe toate planurile. Are un ecran mai mare, de 5 inci full HD, suport card microSD până la 128GB, o baterie mai mare şi noua interfaţă Sense a HTC peste Android 4.4 KitKat. Totuşi, spaţiul de stocare intern e de 16 şi 32GB, fără versiune de 64GB ca anul trecut. Diferenţa e slotul pentru card.

Camera principală este însoţită de una auxiliară gândită pentru a putea schimba punctul de focalizare dintr-o fotografie şi pentru o profunzime de câmp mai mare. Îi lipseşte însă stabilizarea optică a imaginii, un lucru pe care anul trecut HTC l-a introdus pe vechiul One. Totuşi, are un bliţ dual-LED pentru o reproducere mai bună a culorilor. În final, camera frontală este de 5 megapixeli şi filmează full HD, potrivită pentru selfie-uri şi video chat.

Dincolo de designul îmbunătăţit al telefonului, de noul procesor Qualcomm şi ecranul mai mare, HTC oferă şi o carcasă denumită Dot View. Este dotată cu un ecran LED care afişază, prin spatele unui tipar de puncte, diverse informaţii, cum ar fi temperatura, apelurile pierdute, remindere de calendar sau faptul că ai mesaje noi. Carcasa Dot View va costa 50 de dolari şi va fi disponibilă în mai multe culori. La cum se prezintă acum, este una dintre cele mai interesante carcase pentru un telefon, atât prin design, cât şi prin funcţionalitate.

Carcasa Dot View. FOTO The Verge

image
image
image

„(...) pur şi simplu creăm produse foarte bune care vorbesc de la sine şi ne fac viaţa mai bună“, a afirmat în timpul evenimentului de lansare Peter Chou, directorul HTC. Compania s-a folosit foarte bine de contul internaţional de Twitter pentru a furniza tot felul de informaţii. De asemenea, a avut o formulare foarte bune pentru a caracteriza telefonul: „Nu îl vom numi următorul mare produs. Internetul îl va numi“.

În final, HTC a angajat o nouă vedetă pentru a-şi promova produsul. După Robert Downey Jr. în campania de anul trecut, pentru 2014 taiwanezii au apelat la Gary Oldman. Videoclipul de promovare este mai jos. Cea mai interesantă replică a lui Oldman este cea în care afirmă că nu contează ce spune despre acest smartphone, deoarece este creat pentru oameni ca aceştia să aibă propriile opiniile.

Află mai multe despre HTC One (M8):

FOTO Noul HTC One (M8), lansat în Londra. Zvonurile s-au adeverit: cameră dublă pe spate, ecran de 5 inci, procesor mai performant

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite