Aplicaţia George, dezvoltată de BCR, are peste 1,15 milioane de utilizatori activi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Aplicaţia George, dezvoltată de BCR, în Google Play. FOTO Adrian Pogîngeanu
Aplicaţia George, dezvoltată de BCR, în Google Play. FOTO Adrian Pogîngeanu

În cadrul unui eveniment online numit TechXpert Hub powered by George, BCR a prezentat noi informaţii despre aplicaţia George, s-a discutat tendinţele în domeniul bancar, despre zona de securitate, dar şi despre planurile băncii pentru George.

Prezentarea a fost susţinută de către echipa BCR, Marian Ignat (Director Executiv Distribuţie Retail, BCR), Cristian Mustaţă (Director Executiv Adjunct Distribuţie Retail, BCR) şi Petruţ Lixandru (Şef Departament Canale Digitale de Distribuţie, BCR).
Printre invitaţi s-au numărat Mădălina Popa de la Microsoft, Alexandru Bălan de la Bitdefender şi
Victor Iancu, KPMG România.

Cele mai importante mesaje prezentate de echipa BCR: 

  • De la lansare şi până în prezent, am adăugat peste 240 de funcţionalităţi noi în George. Cele mai recente funcţionalităţi George pentru utilizatori sunt:
  • Google Pay – înrolarea cardurilor direct din George;
  • Multibanking – opţiune prin care clienţii îşi pot vizualiza toate conturile, inclusiv cele deţinute la alte bănci;
  • Rambursare anticipată a ratelor de credit – asigurăm o experienţă completă din punct de vedere al creditării;
  • Achiziţie de produse de securitate digitală – am deschis ecosistemul către produse non-bancare, cu o ofertă specială de achiziţionare pentru licenţa Bitdefender;
  • Vizualizare pensii – afişarea conturilor de pensie, Pilonul 2 şi Pilonul 3, de la BCR Pensii;
  • Actualizarea datelor (KYC)  – posibilitatea de a actualiza datele persoanele direct în aplicaţie;
  • Card de credit – obţinerea unui card de credit 100% online direct în George;
  • Descoperit de cont – posibilitatea de a activa 100% online o rezervă de bani (descoperit de cont).
George BCR noutati si versiune aplicatie
  • George are peste 1,15 milioane de utilizatori activi, iar numărul de tranzacţii în aplicaţie a crescut cu 70% în T1 2021 faţă de T1 2020;
  • George oferă online produse specifice de retail banking (conturi curente, economisire, creditare şi asigurări). Lansate în ecosistemul George în 2020 ca produse unice pe piaţa bancară, 48% din totalul cardurilor de credit şi 61% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate prin canale digitale;
  • În plus, 40% din creditele de nevoi personale din T1 2021 au fost acordate 100% digital, în creştere cu peste 30% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut;
  • BCR este singura bancă care a oferit o soluţie 100% online de amânare a ratelor, 60% din totalul cererilor fiind realizate prin George. Mai mult decât atât, unul dintre serviciile completare celui care asigură deschiderea conturilor George a fost cel de consultanţă financiară personalizată video şi digitală pentru persoane fizice;
  • George este aplicaţia bancară cu cel mai mare rating din România, în magazinele App Store şi Google Play, iar 9 din 10 clienţi folosesc varianta de mobil George;
  • Aanul acesta ne axăm pe mentenanţa şi îmbunătăţirea produselor de daily banking disponibile în platformă. Migrăm spre zona de microîntreprinderi, iar în acest moment avem peste 25 de mii de clienţi microîntreprinderi care au interacţionat cu George, cu care ne consultăm pentru a definitiva experienţa din aplicaţie, pentru a o putea lansa oficial;
  • 2020 a însemnat dezvoltarea accelerată a strategiei omnichannel, prin crearea unui ecosistem online care să răspundă nevoilor clienţilor, dar şi prin schimbarea modului de interacţiune în sucursale. O experienţă seamless omnichannel este relevantă pentru clienţi, indiferent dacă sunt clienţi digitali sau tradiţionali, pentru că fiecare dintre ei va aprecia o experienţă completă, consistentă şi eficientă, în fiecare dintre touchpoints;
  • Ediţia 2020 a raportului Excelenţa în Experienţa Clientului/Customer Experience Excellence, realizat de KPMG, arată că BCR a înregistrat cea mai mare creştere pe zona de experienţa pentru utilizatori, beneficiind de cea mai mare creştere a scorului Customer Experience Excellence (0,51%) comparativ cu 2019. Raportul poate fi citit aici.
Aplicatie George dezvoltata de BCR si Bitdefender
  • Riscul ameninţărilor de cybersecurity a crescut exponenţial, iar metodele de acţiune s-au diversificat, contextul pandemic şi noul nostru mod de viaţă fiind foarte bine exploatate şi monetizate de către cei din industria de cybercrime. Atacurile informatice de tip ransomware s-au înmulţit cu 400%, iar industria de cybercrime în acest moment este evaluată la 3 miliarde de dolari;
  • Companiile au nevoie de politici de securitate mai stricte. De la back-up-ul datelor la zero-trust security, un nou mod de securizare a reţelelor, care pleacă de la premisa că protecţia trebuie oferită încă din zona de acces. În plus, este necesar pentru companii să investească în traininguri de securitate, prin care să le explice angajaţilor cum se expun la un risc crescut de atacuri cibernetice prin utilizarea echipamentelor profesionale în scopuri personale;
  • Băncile se află într-o competiţie directă cu zona de fintech, iar asta a dus la evoluţia procedurilor şi a modului de operare în banci: de la banking as a service, conceptul prin care băncile apelează la aplicaţii modulare, care le facilitează răspunsul rapid la schimbările din piaţă, cu implicaţii pozitive în zona de retail şi corporate, până la procesele de AI, machine learning şi cognitive services, care sunt utilizate pentru a preveni fraudele, pentru a eficientiza procesul de analiză a riscului şi de targetare a clienţilor cu produse şi servicii de care sunt interesaţi.
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite