VIDEO Yahoo! se orientează către utilizatorii de smartphone-uri. Compania a cumpărat aplicaţia Summly

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Yahoo! a cumpărat aplicaţia Summly, într-o încercare de a-şi crea o prezenţă pe dispozitivele mobile, potrivit GigaOM.

Aplicaţia Summly, creată de adolescentul britanic Nick D’Aloisio (17 ani), le oferă utilizatorilor rezumate ale celor mai importante ştiri. Mai mult, aplicaţia atrage atenţia asupra faptului că marile companii trebuie să regândească conţinutul ştirilor pentru a se adapta utilizatorilor mobili.

Yahoo! News are o bază mult mai mare de utilizatori faţă de Google News iar cu aplicaţia Summly în arsenal şi-ar putea mări avansul faţă de concurenţi. Cei de la Google nu au dat mare atenţie optimizării fluxului de ştiri pentru smartphone-uri sau tablete.

Potrivit AllThingDigital, Yahoo ar fi plătit în jur de 30 de milioane de dolari pentru aplicaţie. Suma este incredibil de mare pentru un serviciu care are aproximativ un milion de utilizatori. 

Totuşi, directorul executiv Marissa Mayer a împuşcat două vrăbii cu un singur foc: a reuşit să arate că Yahoo! se îndreaptă în direcţia potrivită în ceea ce priveşte conţinutul special pentru mobil şi a adus în echipă un tânăr care are potenţialul să reîmprospăteze mentalitatea companiei din Sillicon Valley.

Aplicaţia Summly a fost creată de Nick D’Aloisio în urmă cu doi ani. Startupul lucrează îndeaproape cu News Corp şi este susţinut de investitorul de origine chineză Li Ka-Shing, dar şi de vedete precum Ashton Kutcher, Yoko Ono sau Stephen Fry. 

S-a îmbogăţit peste noapte. Aplicaţia unui elev, cumpărată de Yahoo cu zeci de milioane

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite