Meniurile de slăbit, mult mai populare în România după încheierea stării de urgenţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
5 legume pe care să le incluzi în dieta ta în această primavară. Sunt ideale pentru slăbit

Potrivit LifeBox, comenzile de meniuri cu conţinut caloric scăzut au crescut semnificativ după încheierea Stării de Urgenţă, înregistrând o creştere medie lunară de peste 50% în intervalul iunie-august

Din datele companiei, femeile comandă variantele de meniuri de 1000 şi 1500 kcal în proporţie de peste 60%, în timp ce bărbaţii aleg meniuri cu un număr mai mare de calorii, peste 1500 Kcal, alegerea lor fiind determinată şi de tipul de activitate zilnică.

„Începând cu luna iunie, am observat o creştere importantă a cererilor pentru meniurile cu un conţinut scăzut de calorii. Cei mai mulţi dintre clienţi, după perioada în care au fost nevoiţi să stea în casă şi au acumulat câteva kilograme în plus, îşi doresc să reintre în formă. Recomandarea noastră este ca procesul prin care vor să ajungă la greutatea ideală să fie unul sănătos. Astfel, începem cu un număr de calorii cu care organismul este obişnuit, după care scădem treptat numărul caloriilor şi în acest mod obţinem rezultatele dorite şi de lungă durată”, au declarat cofondatorii LifeBox.

Perioada indicată de timp a unui program nutriţional pentru scăderea în greutate în care clienţii se axează pe meniurile hipocalorice durează în medie o lună de zile. Rezultatele înregistrate de aceştia diferă în funcţie de ritmul şi de stilul de viaţă ale fiecăruia.

Donaţii pentru proiectul „Scut pentru spitale”

În perioada martie-mai 2020, LifeBox a redirecţionat 2 lei din fiecare meniu ComfortBox comandat către Asociaţia „Zi de Bine” , alături de donaţiile făcute de clienţi prin butonul de donaţie disponibil în pagina de Checkout. S-a strâns în total suma de peste 26.500 lei, folosită pentru achiziţionarea de echipamente medicale, de protecţie şi alte resurse necesare cadrelor medicale în lupta cu COVID-19.

Totodată, în luna martie, compania a lansat meniuri cu mai puţine mese şi cu un preţ mai scăzut, cum a fost ComfortBox ce a inclus două mese şi o gustare, special gândite pentru a fi alături de clienţi în toată această perioadă dificilă.

În ceea ce priveşte obiceiurile de consum observate de la debutul pandemiei, adresele de livrare ale clienţilor au migrat din zona de business în zona de rezidenţial, a crescut numărul livrărilor în zonele limitrofe, iar cei mai mulţi dintre aceştia au ales plata online cu cardul pentru meniurile comandate. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite