Cât de mare e impactul optimizării în mediul online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Timpul este mai important ca niciodată online.
Timpul este mai important ca niciodată online.

Magazinele online, în general, dar în special din România îşi pot creşte vânzările cu mii de euro lunar prin servicii de optimizare a ratei de conversie şi a experienţei utilizatorilor.

Magazinele online trebuie să ştie, de fiecare dată, că impactul pe care îl are interfaţa este imens printre utilizatori. Apoi, o identitate bine pusă la punct este un factor care contribuie la întregirea reputaţiei unei companii. UX Studio, companie specializată în acest domeniu, susţine că e necesar ca o entitate online să-şi optimizeze site-ul, pentru a fi mai uşor de utilizat şi pentru a genera rezultate mai bune.

De exemplu, dacă un magazin online are lunar 200.000 vizite, o rată de conversie de 0,7% şi o valoare medie a comenzii de 400 lei, atunci magazinul respectiv generează un volum lunar de vânzări de 560.000 lei. Prin serviciile de optimizare a site-ului, rata de conversie a acestui magazin poate creşte de la 0,7% la 0,8%, caz în care, păstrând aceiaşi parametri, vânzările ar creşte cu 80.000 lei, sumă importantă în totalul cifrei de afaceri.

UX Studio a fost fondat de Eugen Potlog, care ocupă şi funcţia de Chief Optimizer, şi se adresează unei game mari de nevoi pentru companiile cu prezenţă în online. Poate fi vorba de un magazin online care îşi doreşte creşterea vânzărilor prin sporirea performanţei site-ului sau poate fi o companie care are nevoie de optimizarea interfeţei unui software intern de lucru, cum ar fi cel utilizat într-un call center. În acest al doilea exemplu, în cazul care angajaţii petrec în medie 80 de secunde pentru realizarea unei sarcini, prin optimizarea interfeţei acest timp ar putea fi redus la 50 secunde, astfel încât timpul economisit să fie utilizat pentru alte activităţi.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite