Orange lansează Djia, asistentul virtual vocal care înţelege şi răspunde în limba română

Orange lansează Djia, asistentul virtual vocal care înţelege şi răspunde în limba română

Captură Orange.

Începând de astăzi, 14 septembrie, Orange România lansează Djia, noul asistent virtual capabil să ofere suport vocal în limba română utilizatorilor.

Ştiri pe aceeaşi temă

Prin intermediul acestuia, clienţii vor putea afla informaţii despre factura lor, resursele disponibile în abonament sau despre numărul lor de client.

De acum, o parte dintre cei care apelează serviciul Orange de relaţii clienţi, 300, pot interacţiona cu Djia, asistentul virtual creat pentru a oferi simplu şi rapid informaţi despre teme specifice. 

Acesta va începe progresiv preluarea apelurilor urmând ca în viitorul apropiat să răspundă cât mai multor solicitări iniţiale venite din partea persoanelor fizice.

Cu ajutorul asistentului vocal Djia, clienţii pot afla informaţii despre codul lor PUK, pot modifica formatul facturii sau obţine o copie după aceasta, pot obţine o confirmare a realizării unei plăţi sau pot solicita o amânare a plăţii, pot afla informaţii despre serviciile aferente numărului lor sau detalii despre factură. 

Întreg procesul se întâmplă în mod natural şi inuitiv, pentru că Djia înţelege şi răspunde în limba română, iar dacă întrebarea este prea complexă, asistentul virtual va transfera clientul către un consultant Orange.

Djia poate identifica clienţii înainte de a fi transferaţi către un operator Orange, iar acest lucru se traduce prin timp mai scurt petrecut cu operatorul şi o eficienţă operaţională mai mare. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările