Cum se pregătesc românii de vacanţă: creştere cu 40% a vânzărilor de gadgeturi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Dronele încă generează vânzări în România
Dronele încă generează vânzări în România

Urmează un weekend prelungit şi cei mai mulţi vor profita de o vacanţă de primăvară. Aceasta va aduce şi o creştere a vânzărilor magazinelor online.

Conform informaţiilor Quickmobile, cererea pentru camere foto şi video sport, hoverboard-uri, brăţări fitness sau drone a crescut cu aproximativ 40% în intervalul martie-aprilie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Cele mai bine vândute gadgeturi pentru activităţi outdoor din oferta retailerului, în lunile martie şi aprilie, au fost camerele foto şi video produse de Xiaomi şi Newbits, urmate în clasament de hoverboard-urile Nilox.

De asemenea, brăţările fitness MyKronoz, care ocupă poziţia a treia în clasament, devin tot mai populare în rândul românilor, pe măsură ce aceştia descoperă avantajele aduse de monitorizarea activităţilor sportive. Topul celor mai vândute gadget-uri outdoor este completat de dronele DJI. În ceea ce priveşte bugetul mediu alocat de clientul Quickmobile pentru produsele tech destinate activităţilor în aer liber, acesta s-a ridicat la 1.200 de lei, în creştere cu 25% faţă de martie – aprilie 2016.

Au fost şi români care au optat pentru gadgeturi outdoor cu funcţii mai complexe şi neconvenţionale. Pentru un transportator electric Moto Big Wheel, produs de Newbits, aceştia au plătit 8.000 de lei. Vehiculul are forma unei motociclete, dar spre deosebire de modelele convenţionale, dispune de o singură roată.

Bărbaţii au generat aproximativ 60% din comenzile înregistrate de retailer în perioada martie-aprilie. Din totalul comenzilor de produse tech destinate activităţilor outdoor înregistrate de Quickmobile în intervalul martie-aprilie, cele mai multe au provenit din Capitală, respectiv Cluj, Timişoara, Iaşi şi Baia-Mare.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite