Clarificare înainte de Black Friday: alertă falsă despre preţuri mărite

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cu aproape o săptămână înainte de Black Friday 2015, un utilizator anunţa pe Facebook că preţurile unor produse electrocasnice fuseseră modificate şi susţinea că au fost mărite prin aplicaţia de mobil a eMAG. Cel puţin aşa i-au părut la prima vedere.

Informaţia a fost preluată, s-a răspândit pe reţelele sociale şi majoritatea celor care au văzut-o au luat-o de bună fără a-şi pune întrebarea dacă este adevărat sau nu.

La câteva ore după publicarea mesajului, utilizatorul a înţeles că, de fapt, produsele erau în promoţia care se încheiase cu o zi înainte şi l-a şters. Astăzi, a revenit şi cu explicaţia pe pagina sa şi pe pagina colegului care preluase screenshot-ul pe care îl făcuse în aplicaţie.

“Hai sa va spun povestea viralului de ieri cu postarea despre eMAG - am adaugat in cos marti seara respectivele produse (nu am stiut ca e promotie), iar miercuri cand m-am uitat din nou in aplicatie, am vazut ca respectivele produse sunt la un alt pret (marit – pentru ca se terminase promotia respectiva) si asa mi s-a parut putin suspect. Intre timp am vb cu cineva de la eMAG si mi-a explicat situatia cu respectiva campanie" a fost mesajul acestuia.

Tudor Manea, director general eMAG România, precizează că produsele la care se face referire în mesaj au făcut parte din campania „Săptămâna electrocasnicelor”, care s-a desfăşurat între 4 şi 10 noiembrie. În momentul în care campania a luat sfârşit, produsele au trecut automat la preţul lor de bază. "Preţurile reduse sunt cele afişate în pagina de comandă a aplicaţiei de mobil, stadiu în care nu este afişat decât preţul de vânzare, nu şi cel de bază, căruia i s-a aplicat reducerea", a completat acesta.

Informaţii despre Black Friday 2015 la eMAG puteţi găsi aici.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite