Reduceri Black Friday 2013: tabletele şi telefoanele mobile, cele mai aşteptate produse, rezervate prin voucher la Koyos

Reduceri Black Friday 2013: tabletele şi telefoanele mobile, cele mai aşteptate produse, rezervate prin voucher la Koyos

Black Friday se apropie

Black Friday se apropie cu reduceri, iar lista magazinelor participante este mai mare ca anul trecut. Continuăm discuţiile cu magazinele online şi offline despre Black Friday cu Koyos.ro.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pe Koyos, reducerile de Black Friday vor fi oferite pentru tablete, laptopuri, telefoane mobile, obiecte de îngrijore personală, dar şi alte produse. Black Friday se organizează în ultima vineri din noiembrie şi aduce reduceri impresionante pentru clienţii care vor dori să-şi achiziţioneze produse.

Koyos vine anul acesta de Black Friday cu un concept interesant. Încă de acum câteva săptămâni  a lansat Black Friday Voucher, iar clienţii şi-au putut rezerva locul pentru această zi. Faţă de bătaia tradiţională pe produse şi lungime de bandă pe server, poate fi interesant. În plus, stocul de Black Friday a fost dublat în 2013, iar cumpărăturile şi reducerile vor continua până la epuizarea stocului.

Care este strategia Koyos.ro anul acesta şi ce reduceri de Black Friday vom putea găsi la ei?

Black Friday 2013: nu ştii sigur ce să cumperi? Întreabă-ne. Am deschis „Ghişeul de Black Friday”

Vă aşteptăm întrebările şi pe Tech Adevărul. Daţi un Like la pagină, daţi un mesaj şi noi vă răspundem. 

Suntem şi pe Twitter şi răspundem pe acest profil - click aici pentru accesare.  Ne vom uita şi peste hashtag-ul #BFadevarul. 

---

adevarul.ro: Care au fost cele mai vândute produse în 2012 de Black Friday?

Koyos: Cele mai vândute produse la reduceri de Black Friday în 2012 au fost laptopurile, tabletele, telefoanele mobile şi electrocasnicele.

Ce strategie de Black Friday există anul acesta?

În anii trecuţi de Black Friday clienţii au semnalat că nu au avut acces la reduceri pentru că stocurile s-au epuizat rapid, aşa că noi venim anul acesta cu o propunere inovativă. În octombrie am lansat promoţia Black Friday Voucher, prin care fiecare participant, prin trimiterea unui SMS, îşi putea securiza, pentru o anumită categorie, existenţa a cel puţin unui produs în promoţie. Scopul acestei campanii a fost, pe lângă asigurarea confortului participanţilor şi dimensionarea stocurilor.

Aşadar, pentru noi, Black Friday va avea două componente: una privată, pentru participanţii la promoţia menţionată şi una publică, pentru restul clienţilor.

Care sunt produsele către care se concentrează din ce în ce mai mult clienţii şi care ar putea fi vedetele zilei acesteia?

Anul acesta vor fi laptopuri şi tablete, televizoarele, telefonia mobilă şi apoi urmează electrocasnicele mari.

Cum vă pregătiţi tehnic vorbind pentru întâmpinarea unui trafic foarte mare în acea perioadă?

Anul trecut s-au făcut investiţii serioase în hardware, iar site-ul Koyos a rezistat valului de vizitatori (downtime mai mic de şapte minute pe toată durata zilei). Anul acesta, după lansarea platformei multistore integrate cu ERP Oracle s-au făcut noi investiţii, având în vedere că vom avea mai multe site-uri, care funcţionează pe o infrastructură optimizată.

Care este efortul financiar prealabil Black Friday pentru ridicarea stocurilor?

Faţă de anul trecut, oferta de Black Friday va fi dublă, ca varietate de produse participante şi stocuri.

Dintre produsele lansate în ultimele două luni vor exista în oferte?

Din păcate, nu putem menţiona componenta ofertei încă, deoarece discuţiile cu furnizorii, deşi foarte avansate, nu sunt 100% finalizate.

Aduce Black Friday profit, în ciuda reducerilor? 

Black Friday este un reper important al unui an, comparabil cu sărbătorile de Crăciun şi de Paşti. Participarea la Black Friday aduce oricărei companii un beneficiu important în primul rând ca imagine.

Cum se continuă Black Friday pentru întâmpinarea sărbătorilor de iarnă?

Noi vom prelungi ziua reducerilor de Black Friday până la epuizarea stocurilor dedicate acestui eveniment, deci probabil şi peste weekend. Astfel se intră deja în luna decembrie, luna în care structura vânzărilor se modifică foarte puţin. Telefoanele mobile (nu numai smartphone-urilor) şi tabletele rămân cadourile perfecte. Faţă de electrocasnicele mari, se cumpără foarte mult obiectele de îngrijire personală şi electrocasnicele mici. 

Black Friday 2013: Ce vor magazinele anul acesta? QuickMobile: „Accesoriile vor fi cele mai importante”

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările