Black Friday 2014 începe cu o săptămână înainte de data obişnuită

0
Publicat:
Ultima actualizare:

eMAG va organiza cea de-a patra ediţie a Black Friday în data de 21 noiembrie. E un nou an când magazinul online porneşte Black Friday cu o săptămână înainte de data tradiţională, adică ultima vineri din luna noiembrie.

Black Friday, această „sărbătoare a reducerilor“ este, de regulă, în ultima vineri din noiembrie, dar încă de anul trecut retailerul a schimbat data în România. În 2013, s-a desfăşurat pe 22 noiembrie, dar alte magazine au respectat vechea dată.

Black Friday este cel mai mre eveniment al reducerilor atât în România, cât şi în Statele Unite ale Americi, de unde a şi pornit. În România, Black Friday este la a patra ediţie şi eMAG este cel mai de succes magazin, atât dintre cele online, cât şi dintre cele fizice. Înainte de Black Friday 2014, eMAG a derulat campania Revoluţia Preţurilor între 23 şi 25 septembrie.

Potrivit comunicatului remis „Adevărul“, retailerul a înregistrat comenzi în valoare totală de 39 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de prima ediţie a Revoluţiei Preţurilor (25-27 iunie). Au fost vândute şi aproximativ 15 tone de mâncare pentru animalele de companie, iar traficul de pe mobil a reprezentat 30% din totalul generat.

„Valoarea medie a comenzii, dar şi rata de conversie s-au situat peste valorile unor zile normale pentru toate cele trei zile. Comunicarea directă, ofertele «fără steluţe» şi logistica scalabilă au fost principalele ingrediente ale unei campanii care a impulsionat peste aşteptări comenzile înregistrate de eMAG în Revoluţia Preţurilor“, a declarat Violeta Luca, vicepreşedinte şi director executiv eMAG. „Ne dorim ca, în timp, să urmeze traiectoria pe care am înscris şi evenimentul Black Friday, eveniment pe care îl vom organiza în acest an în data de 21 noiembrie“, a mai spus Violeta Luca.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite