Despre comerţ online la Adevărul Live: Radu Vîlceanu, ContentSpeed: Oamenii cumpără şi maşini, dacă le dai ocazia
0La Adevărul Live a fost invitat Radu Vîlceanu, director şi fondator ContentSpeed, companie specializată pe soluţii de comerţ electronic. Discuţia s-a concentrat pe magazine online şi offline şi trendurile pe care le vom vedea în 2014.
Anul 2013 a fost unul de maturizare pentru comerţul online. Black Friday a fost organizat în două etape, în funcţie de dorinţele marilor jucători de pe piaţă. Liderii s-au stabilizat, iar comerţul online creşte, pe lângă comerţul tradiţional, din magazine.
Radu Vîlceanu oferă soluţii pentru comerţ electronic magazinelor online. La Adevărul Live am discutat despre cum a fost 2013, ce va fi în 2014 şi ce şanse mai are cineva să-şi deschidă un magazin online de succes în România. De asemenea, am vrut să aflăm dacă offline-ul şi online-ul merg împreună sau sunt cu adevărat concurente, pe o piaţă în continuă maturizare.
Înregistrarea emisiunii Adevărul Live şi fragmente transcrise din timpul acesteia
Radu Vîlceanu, ContentSpeed - provocările magazinelor online şi la ce ne putem aştepta în 2014
„Comerţul online, pentru mine, a început când mi-am dat seama că acesta va fi viitorul. Am început când mi-am luat un computer din America. Iar platforma ContentSpeed a început în urmă cu 6 ani“, a afirmat Radu Vîlceanu. „La începutul anilor 2000 era un singur magazin online, CyberShop. A fost apoi eMania, dar piaţa nu era pregătită“, a mai spus acesta.
„Eu am mai fost implicat în dezvoltarea unui magazin, iar în 2001 am ajuns la vânzări de 800 de mii de dolari. Atunci aveam şi o formă de credit cu buletinul. Îi zicea rate.ro“.