Şuncă expirată într-un magazin Profi din Lugoj. Clientul care a descoperit neregula susţine că i s-au oferit bani ca să tacă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un lugojean reclamă faptul că un magazin Profi din municipiul Lugoj a pus în vânzare şuncă expirată din care au mâncat atât copilul, cât şi soţia însărcinată. Reprezentanţii magazinului s-au scuzat pentru incident, catalogându-l ca „neobişnuit”.

Cristian Ioviţă, un lugojean care a cumpărat, de la un magazin Profi şuncă expirată de trei zile, a descoperit că produsul nu mai este în termenul de valabilitate abia după ce fetiţa sa de aproape doi ani şi soţia însărcinată au consumat din el.„În cursul acestei dimineţi am fost la cumpărături la supermarketul Profi, de unde am cumpărat şuncă presată din piept de pui. Nu am acordat atenţie etichetei, abia când am ajuns acasă şi i-am dat fetiţei să mănânce. Am luat produsul şi m-am dus să vorbesc cu şeful de magazin. Au vrut să îmi dea banii înapoi, însă nu am vrut”, a declarat Cristian Ioviţă pentru www.cetăţeanul.ro.

Lugojeanul a mai declarat, potrivit aceleiaşi surse, că pentru a nu depune reclamaţie, reprezentantul magazinului i-a oferit mai mulţi bani decât costa produsul expirat. „După ce am discutat mai multe cu şeful de magazin şi i-am spus că o să le fac reclamaţie pentru că nu îi posibil aşa ceva, acesta mi-a spus că îmi oferă mai mulţi bani. Normal că am refuzat, nu vreau să treacă şi alţi părinţi prin ceea ce am trecut eu şi soţia mea”, a mai spus lugojenaul pentru „Cetăţeanul”.

Bărbatul a mai spus că a reclamat şi la OPC, dar i s-a spus că dacă ei nu găsesc produsul pe raft, nu pot să amendeze magazinul. La solicitarea „Adevărul”, reprezentanţii companiei au transmis un punct de vedere în care arată că a fost vorba de un singur produs şi regretă această situaţie. „Regretăm această situaţie neobişnuită şi îi mulţumim clientului pentru semnalarea ei deoarece procedând astfel ne ajută să ne îmbunătăţim activitatea. În ciuda faptului că procedurile noastre interne prevăd verificarea permanentă a datei de valabilitate a produselor şi scoaterea de la vânzare a celor care nu corespund, şi deşi avem un sistem de verificare bine pus la punct, sistem ce cuprinde inclusiv mistery shoppers, persoane care aparent sunt cumpărători dar în realitate sunt auditori, apar şi situaţii, deosebit de rar, despre care aflăm doar de la clienţii nostri. În urma sesizării am declanşat o verificare suplimentară la magazin, iar la finalizarea ei se vor lua măsuri, inclusiv prin  reinstruirea personalului, pentru a preveni apariţia unor astfel de neplăceri în viitor”, au arătat reprezentanţii companiei, care au mai fost amendaţi în trecut şi de Direcţia Sanitar Veterinară pentru nereguli  în depozitarea unor produse congelate.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite