FOTO Trenul circulă din nou pe traseul Târgovişte - Pietroşiţa. Cât costă un bilet şi ce reducere au elevii şi studenţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Preţul unui bilet este de 5,50 lei, iar un abonament cu un număr nelimitat de călătorii este de 115,5 lei. Elevii vor plăti pentru un astfel de abonament 57,75 de lei pentru că au o reducere de 75%
Preţul unui bilet este de 5,50 lei, iar un abonament cu un număr nelimitat de călătorii este de 115,5 lei. Elevii vor plăti pentru un astfel de abonament 57,75 de lei pentru că au o reducere de 75%

De la 1 octombrie, CFR Călători a  redeschis circulaţia pe ruta Târgovişte - Pietroşiţa, după ce ruta a fost închisă, timp de trei ani, pemtru nerentabilitate. Începând cu 15 octombrie, un operator privat va suplimenta traseele pe rută, astfel încât, aproximativ în fiecare oră trenul va ajunge în Gara Târgovişte cu destinaţia Pietroşiţa, iar călătorii vor plăti 5,5 lei pe bilet.

Tren Pietroşiţa

„Ministrul Transporturilor s-a ţinut de cuvânt şi avem deschisă linia Târgovişte-Pucioasa-Fieni-Pietroşiţa. Am avea de la Pietroşiţa, Moţăeni, Brăneşti, Vulcana Pandele şi Doiceşti, aproximativ 508 elevi. Vom vedea şi câţi studenţi sunt pe zona aceasta şi va trebui să discutăm cu conducerile liceelor şi şcolilor din Pucioasa. Vom avea şi nişte întâlniri cu agenţii economici din zonă care au salariaţi şi, împreună cu cei care sunt din Societatea de Căi Ferate, vom face puţin lobby pentru că, dacă nu avem călători, riscăm să ajungem în situaţia în care am mai fost. Va trebui ca şi Societatea de Căi Ferate să se implice în corectitudinea desfăşurării întregii activităţi. Dacă se circulă «cu naşul», o să avem iarăşi cursele suspendate", a declarat preşedintele CJD, Adrian Ţuţuianu.

Preţul unui bilet este de 5,50 lei, iar un abonament cu un număr nelimitat de călătorii este de 115,5 lei. Elevii vor plăti pentru un astfel de abonament 57,75 de lei pentru că au o reducere de 75%.

Următorul obiectiv, deschiderea liniei Târgovişte - Caragiale - Ploieşti 

"Obiectivul următor pe zona aceasta este să redeschidem şi linia Târgovişte- I.L.Caragiale-Ploieşti şi apoi să găsim resursele financiare să punem în aplicare un proiect, care există din anul 2009, de reabilitare a Gării Centrale din Târgovişte. Aceasta are, dincolo de valoarea în sine a unei clădiri, valoarea unei clădiri monument istoric. Trebuie să ştiţi că cei care merg cu trenul plătesc doar o parte din preţul biletului, restul - există o sumă de bani, o subvenţie - pe care o acordă Ministerul Transporturilor. Marea dificultate de deschidere a liniei a fost legată de subvenţie, pentru că cine nu primea subvenţie, evident că nu putea să facă transport public de călători, în condiţii competitive de piaţă”, a declarat preşedintele CJD, Adrian Ţuţuianu.

Tren Pietroşiţa

Oficial CFR: Sper ca de acum încolo să nu mai meargă «cu naşul» 

Tren Pietroşiţa

„Ştiu că nu o să fie toată lumea mulţumită de traseele care au fost oferite în prima fază de CFR Călători, dar din motive obiective, nu putem deocamdată mai mult, eventual vom mai suplini cu încă două perechi de trenuri acest mers de tren. Vreau să vă spun că de astăzi mersul deja include aceste patru trenuri. Să sperăm că aceste măsuri vor fi continuate chiar dacă se suplimentează numărul de trasee care vor deservi secţia respectivă. Invităm dâmboviţenii, studenţii, să poftească în vagoane. Sper ca de acum încolo să nu mai meargă «cu naşul» şi acest serviciu să redevină rentabil pentru CFR Călători, dar şi să dorim în continuare să menţinem şi să dezvoltăm numărul de trasee cu care să deservim zona. O să facem şi controale, să fiţi convinşi de treaba asta”, a spus Iosif Szentes, director general al Companiei CFR Călători.

Singura cale ferată care străpunge Munţii Bucegi

Singura cale ferată care străpunge Muntii Bucegi a fost închisă de 3 ani pentru nerentabilitate, în ciuda faptului că CFR a investit, cu o jumătate de an înainte de a pune lacăt pe calea ferată de la Pietroşiţa, 9 milioane de lei. Aproape 600 de călători de pe ruta Târgovişte - Pucioasa - Fieni - Pietroşiţa au rămas, de la 15 mai 2013, fără tren, însă, greşeala a fost reparată.

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite