RAJA recomandă clienţilor comunicarea online şi metodele de plată electronice
0Clienţii RAJA SA din judeţul Ialomiţa sunt îndemnaţi să folosească mijloacele de comunicare online, dar şi metodele de plată electronice pentru limitarea răspândirii COVID-19.
„Creşterea îngrijorătoare a ratei de infectare şi evoluţia constantă a valorii incidenţei cazurilor confirmate cu COVID-19 ne determină să lansăm un apel către toţi cei interesaţi, în sensul limitării activităţii directe de relaţii cu publicul, la nivelul întregii arii de operare a RAJA S.A. pentru o perioadă nedeterminată. Rugăm toţi abonaţii ca în continuare să opteze cu preponderenţă pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice şi poştale puse la dispoziţie pe site-ul societăţii www.rajac.ro.
Prin urmare, pentru informaţii, cereri şi sesizări, aceştia ne pot contacta telefonic, pe adresele de e-mail, prin intermediul formularului de sesizări, sugestii sau reclamaţii online, pe adresa de Facebook, sau prin poştă”, au transmis reprezentanţii Companiei de Apă.
Numărul de Call Center 0241.924, precum şi Contul de client on-line sunt funcţionale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru diferite operaţiuni şi asistenţă specifică.
De asemenea, există recomandarea ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul societăţii, urmând a fi completate, scanate şi transmise pe adresa de e-mail a centrului zonal vizat.
„Casieriile şi birourile de registratură vor avea program normal de lucru cu publicul, însă solicităm să se evite aglomeraţia şi să se menţină, pe cât posibil, distanţa faţă de persoanele aflate în jur. Pentru a evita contactul fizic, dar şi utilizarea numerarului, încurajăm clienţii să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, prin transfer bancar sau direct debit”, au anunţat reprezentanţii RAJA.
Vă mai recomandăm şi:
Prognoza meteo: Un val de frig loveşte România. Unde sunt aşteptate ninsori