Lucrări în bătaie de joc la pasajul Triaj

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De mai bine de un an, circulaţia este restricţionată în Reşiţa pe sub podul din Triaj. Autorităţile au promis că remediază situaţia în câteva luni, dar oamenii au aşteptat în zadar redeschiderea circulaţiei.

În urmă cu aproape un an, un şofer de TIR a dat peste cap circulaţia din Reşiţa pentru un an întreg. Asta pentru că a uitat să ţină cont de regimul de înălţime. De atunci, au început problemele reşiţenilor, care trebuie să înfrunte zilnic restricţia de circulaţie. Cei care locuiesc pe Calea Timişoarei spun că abia aşteptă să se termine lucrările, pentru că ocolesc prea mult ca să ajungă acasă.

Evitaţi orele de vârf
Mai mult decât atât, în zonă este şi un supermarket destinat materialelor de construcţii, iar clienţii din centrul oraşului vor să evite gropile din Govândari şi circulaţia infernală. „Dacă ai treabă pe Timişoarei, trebuie neapărat să mergi până la sensul giratoriu, unde trecerile de la linia de tramvai sunt sub orice critică şi la orele de vârf este o circulaţie infernală“, a spus Camelia Bonţea, din Reşiţa. Un alt impediment este faptul că lucrările au restricţionat accesul la parcarea destinată Muzeului de Locomotive, unde cei mai mulţi reşiţeni îşi fac fotografiile de nuntă.
„Am avut ceva dificultăţi pentru că nu am avut unde parca în ziua nunţii pentru a face câteva poze, mai ales că, în acelaşi moment, în parc era un grup de turişti de la Timişoara“, a povestit Eveline Eremia, din municipiul de pe Bârzava.

Lucrări prea lente
Valoarea totală a investiţiei este de aproximativ 4,5 milioane de lei, bani ce vin de la Ministerul Turismului. Şoferii reşiţeni au circulat, însă, mai bine de un an pe o rută ocolitoare, prin cartierul Govândari, cea mai populată zonă a oraşului. În cele din urmă, în luna aprilie a acestui an au fost începute şi lucrările la reabilitarea pasajului, dar ritmul lor este lent.

„Este nevoie de o adâncire a zonei în care se află înfipţi stâlpii de sprijin ai pasajului, pentru că în caz contrar există riscul să se repete povestea cu tirul, care din cauza înălţimii a afectat grinzile de sprijin”, a declarat primarul Mihai Stepanescu. Zona este circulată intens şi e foarte aglomerată. Lucrările la pod au fost reluate în primăvara acestui an, dar cu forţe reduse. Motivele pe care le invocă oficialii Direcţiei de Drumuri şi Poduri Timişoara pentru faptul că nici acum lucrările nu sunt gata sunt contestaţiile apărute la licitaţia pentru lucrări, o solicitare pentru soluţii tehnice sau dificultatea lucrării. În primele zile de consolidare, la faţa locului nu erau mai mult de cinci muncitori. Abia recent au apărut şi câteva utilaje în zonă.

Reşiţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite