Încă 10.000 de euro, adunaţi prin SMS, pentru conservarea uneia dintre cele mai importante clădiri din Herculane
0Asociaţia Locus din Timişoara a reuşit să mai adune 10.000 de euro pentru punerea în siguranţă şi conservarea clădirilor Băilor Neptun, în cadrul Herculane Project.
Banii s-au adunat prin intermediul unei campanii prin SMS, numită generic "Eu sunt Herculane", încheiată la sfârşitul săptămânii trecute.
"Am reuşit să trecem de pragul de 5.000 de SMS-uri, asta înseamnă că prin intermediul acestei campanii am reuşit să strângem 10.000 de euro, ceea ce ne bucură şi ne încântă foarte mult. Însă în continuare mai avem de adunat, undeva la 30 de mii de euro, pentru a finaliza lucrările propuse în 2007, la începerea proiectului de punere în siguranţă. Avem mult de muncă, dar printr-o promovare corectă sperăm să ajungem la cât mai mulţi oameni şi sperăm ca donaţiile să crească, ca şi încrederea că acest loc poate să renască" spune Oana Chirilă, lidera Herculane Project.
Tinerii arhitecţi şi studenţi de la Asociaţia Locus au reuşit să adune, până în prezent, circa 70.000 de euro prin intermediul diverselor campanii pe care le-au desfăşurat pentru a salva clădirea Băilor Neptun din Herculane.
Din aceşti bani, au executat o serie de intervenţii importante ce au stabilizat clădirea monument istoric de interes naţional. Din lipsă de fonduri, însă, nu au putut să intervină în toate zonele degradate, iar acum două acoperişuri grav avariate riscă să se prăbuşească.