FOTO Pentru prima dată, ofertele turistice ale Oradei şi Băilor Felix au fost promovate la cel mai mare târg de turism din Austria
0Pentru prima dată, Oradea a participat, alături de staţiunea Băile Felix, la Târgul Internaţional de Turism de la Viena „Ferien Messe Wien", dedicat pieţei austriece. A fost prima dată când ofertele turistice ale municipiului şi staţiunii au fost prezentate sub forma unui pachet turistic comun complementar.
Participarea la târgul de turism s-a realizat prin intermediul Autorităţii Naţionale pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena, în cadrul standului de peste 130 mp rezervat României.
Având în vedere importanţa şi forţa unui asemenea pachet turistic, cele două structuri organizatoare, Autoritatea Naţională pentru Turism şi Biroul de promovare si informare turistică a României din Viena au invitat municipiul Oradea ca oraş partener al standului României, Oradea beneficiind de un Info-Desk mai mare şi de panouri publicitare în cadrul târgului.
Pe lângă oferta Oradea - Băile Felix, în standul României şi-au mai prezentat oferta turistică, la fel ca şi în anii trecuţi, oraşe sau regiuni din România ca: Sibiu, Timişoara, Cluj-Napoca, Consiliul Judeţean Suceava (oferta Bucovina), Alba Iulia, Gioagiu-Băi precum şi agenţii de turism sau operatori de turism.
"Mulţumim pe această cale Autorităţii Naţionale pentru Turism şi Biroului de promovare şi informare turistică al României din Viena pentru sprijinul acordat în vederea participării, ca oraş partener, în cadrul târgului de turism. Sunt convins că rezultatele propuse prin participarea la acest eveniment nu vor întârzia să apară, iar în viitor vom găsi formulele optime să participăm şi la celelalte evenimente de acest gen pentru a promova turismul în Oradea", a afirmat Ovidiu Mureşan,viceprimarul Oradei.
70 de ţări
În cadrul târgului au fost 780 de expozanţi din 70 de ţări, iar în ceea ce priveşte numărul de vizitatori, acesta se ridică în cursul celor 4 zile la 150.000.
Reprezntanţii municipiului au prezentat Oferta turistică Oradea - Băile Felix, rezumată în titlul „Capitala Art Nouveau şi a Băilor termale din România", care este cuprinsă într-o broşură de promovare. Acestă broşură tratează pentru prima dată specificitatea celor două oferte în mod unitar şi complementar. Broşura a fost concepută pentru a surprinde cât mai bine cele mai importante aspecte pe care un turist le poate vedea şi în acelaşi timp oferă diferenţierea faţă de alte oferte din regiune, prin faptul că propune atât componenta urban-culturală, încărcată de istorie, cât şi componenta băilor termale, punctând foarte clar calităţile unice ale apelor termale din Băile Felix şi Oradea.
"Această ofertă este completată de numeroasele obiective turistice din judeţul Bihor, fie că vorbim de munţii Apuseni sau de peşterile Farcu sau Meziad. Materialul de promovare este conceput cu câte o versiune distinctă pentru vorbitorii de germană, engleză, maghiară şi română. Turiştii trebuie să se obişnuiască cu destinaţia Oradea, iar promovarea trebuie începută din timp. Dorim prin ofertele aduse să recâştigăm foştii turişti care veneau în Oradea şi Băile Felix, dar să atragem şi clienţi noi care să viziteze oraşul nostru", a declarat Mihai Jurcă, membru în comitetul director al Asociaţiei pentru Promovarea Turismului.
Noi târguri
Realizarea materialului a fost coordonată de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune, iar în cadrul târgului de turism internaţional din Viena, Oradea a fost promovată atât prin broşuri şi panouri de promovare, cât şi prin interviuri şi momente artistice, în cadrul unei seri româneşti.
"Scopul principal al participării la acest eveniment a fost, pe lângă atragerea turiştilor în Oradea şi Băile Felix, de a lega contacte cu cât mai mulţi parteneri de turism din ţară şi stăinătate, în vederea includerii oraşului Oradea ca destinaţie turistică în pachetele agenţiilor de turism", a mai punctat Mihai Jurcă.
Anul acesta Oradea va mai participa la târgurile de turism de la Budapesta, Bucureşti şi Cluj, cu scopul de a creşte numărul de turişti şi, implicit, de a dezvolta economia locală direct sau indirect implicată în activităţi de turism.
Mai puteti citi:
Românii au început să-şi planifice concediile: care sunt cele mai căutate destinaţii pentru vacanţa de vară
Turiştii români au început să îşi planifice şi să achiziţioneze vacanţele estivale încă din prima lună a acestui an, potrivit agenţiei de turism Paravion.ro.
FOTO Cetăţile Braşovului au adus sute de mii de turişti sub Tâmpa
Cetăţile şi legendele lor sunt un atuu important în turismul din Braşov. Investiţiile în reabilitarea lor au dat roade, iar acum primăriile din localităţile în care se află fac bani frumoşi din aceste obiective turistice. În ultimii ani în cetăţile din Braşov s-au făcut investiţii de peste 15 milioane de euro, majoritatea fonduri europene.