Turiştii nemulţumiţi pot suna nonstop la Protecţia Consumatorilor. ANPC a inaugurat o linie telefonică specială pentru litoral
0Agenţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor pune la dispoziţia turiştilor aflaţi pe litoral un număr de telefon unde pot sesiza cazurile deosebite. Iniţiativa deschiderii unui astfel de serviciu, valabil 24 de ore din 24, îi aparţine preşedintelui ANPC, Bogdan Pandelică.
Cei nemulţumiţi de serviciile primite pe timpul şederii la mare pot sesiza inspectorii Protecţiei Consumatorilor la numărul 0753.222.222. Cazurile deosebite vor fi tratate cu celeritate de echipa ”Fly Team” care se ocupă de intervenţiile în zona litoralului. La acest număr pot suna şi locuitorii judeţului Constanţa.
De la începutul verii şi până acum, reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) au dispus închiderea temporară a unor terase şi restaurante pentru abateri grave de la normele de siguranţă alimentară, aplicând şi amenzi de sute de mii de lei.
Chiar în această săptămâna, marţi, 8 august, inspectorii CJPC au închis temporar terasa Carlos din Eforie Sud unde au descoperit produse expirate şi depozitate neconform. Au fost retrase de la comercializare 40 de kilograme de carne şi peşte, iar societatea comercială a fost amendată cu suma de 25.000 de lei.
În paralel, şi inspectorii sanitar-veterinari şi pentru siguranţa alimentelor au făcut verificări în mai multe staţiuni de pe litoral, aplicând amenzi de 62.000 de lei şi retrăgând de la comercializare 193 de kilograme de produse alimentare neconforme consumului uman.
Pe aceeaşi temă: