RAJA face plângere penală împotriva abonatului care a depus reclamaţie. „El este cel care ne-a agresat angajatul“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Angajatul RAJA, din agresor devine victimă FOTO Marius Grosu
Angajatul RAJA, din agresor devine victimă FOTO Marius Grosu

RAJA a finalizat cercetarea internă a incidentului produs marţi, 5 noiembrie, în Viile Noi. Un constănţean a reclamat faptul că a fost agresat de un angajat RAJA venit la debranşare.

RAJA vine cu o serie de precizări legate de incidentul de marţi, 5 noiembrie, din cartierul Viile Noi, când un constănţean a reclamat că a fost agresat de un angajat al instituţiei.

„Urmare a materialului intitulat «Angajat RAJA reclamat pentru agresarea unui abonat. Incidentul s-a petrecut la debransarea din Viile Noi» apărut în ziarul Adevărul, vrem să vă aducem la cunoştinţă următoarele:

Abonatul P. V. de pe strada Calafatului din Constanţa a fost avizat pentru debranşare pentru un debit de 70,12 lei, reprezentând contravaloarea serviciilor de furnizare apă potabilă aferente lunii august 2013. Termenul limită de achitare a restanţei, aşa cum este trecut şi pe avizare a fost pe 05 noiembrie 2013.

Cum abonatul nu şi-a achitat debitul în cursul zilei de ieri, o echipă de debranşare s-a deplasat la adresa mai sus menţionată. Din punct de vedere legal erau parcurşi toţi paşii, iar echipa putea să debranşeze imobilul de la sistemul de alimentare cu apă fără nicio altă intervenţie.

Dând dovadă de înţelegere, pentru că în cazul debranşării rău-platnicii trebuie să achite şi taxele aferente procedurii de debranşare/rebranşare pe lângă debit, reprezentanţii RAJA au bătut la poarta abonatului în încercarea de a recupera suma restantă fără să mai fie nevoie de debranşare.

De fapt, abonatul P. V. achită facturile RAJA cu întârziere şi numai după ce este avizat pentru debranşare (factura aferentă serviciilor prestate în luna iulie, a fost achitată pe data de 02 octombrie 2013, când la poarta abonatului a ajuns echipa de debranşare; factura aferentă consumului de apă din luna iunie a fost achitată pe data de 05 septembrie 2013, după ce echipa RAJA a fost să debranşeze în data de 03 septembrie, iar familia a mai cerut un termen de 2 zile; fatura aferentă consumului din luna aprilie a fost achitată în 13 iulie tot în urma deplasării unei echipe de debranşare, iar exemplele pot continua pentru că aproape în fiecare lună acest abonat îşi achită facturile cu întârziere şi numai după ce echipele de debranşare ajung la faţa locului).

Legat de incidentul de ieri, din declaraţiile angajaţilor care au fost la faţa locului, a reieşit faptul că fiul proprietarilor le-a adus injurii lucrătorilor RAJA, nemuulţumit de faptul că echipa de debranşare se afla la poartă. Mai mult, în momentul în care reprezentantul RAJA ieşea pe poartă, acesta a fost agresat de către fiul proprietarului, care l-a lovit cu piciorul în partea din spate.

Chiar şi aşa, lucrătorul RAJA nu a ripostat nici fizic şi nici verbal şi a ieşit pe poartă. Fiul familiei Poncea a continuat să-i înjure pe angajaţii RAJA şi a început să-i fotografieze ameninţâdu-i că-i va reclama la un ziar.

Având în vedere că un salariat aflat în timpul programului, a fost agresat fizic şi verbal, SC RAJA SA va înainta către organele competente o plângere penală împotriva agresorului.

În plus, faţă de cele relatate mai sus, vrem să vă aducem la cunoştinţă că în fiecare zi lucrătoare, echipele de debranşare ajung numai la nivelul municipiului Constanţa, la peste 50 de datornici, care în general, nemulţumiţi de faptul că riscă să fie debranşaţi din cauza debitelor, sunt agresivi din punct de vedere verbal.

Dacă angajaţii RAJA nu ar fi instruiţi lunar asupra acestor aspecte şi nu ar avea un comportament ireproşabil în aceste situaţii, în toate aceste acţiuni de debranşare s-ar ajunge la altercaţii“, se arată în comunicatul instituţiei.

Tânărul de pe strada Calafatului a reclamat la RAJA faptul că a fost înjurat, pălmuit şi ameninţat de angajatul venit la debranşare. Acesta nu purta niciun ecuson şi nici n-a prezentat vreo legitimaţie la adresa la care venise pentru debranşare.

„Ne-a zis că ce contează numele lui, că oricum nu va păţi nimic. Am sunat la RAJA şi am făcut reclamaţie despre comportamentul individului, care era susţinut de tovarăşii lui. Ce spate o avea dacă are tupeul de a se purta aşa cu un abonat? Azi mi-a făcut mie aşa, mâine va face cu altul şi tot aşa. Iată suntem răsplătiţi noi, cei care plătim un serviciu“, spune el.

„Celor de la RAJA în primul rând le scapă multe detalii faţă de ceea ce am spus eu. Totul s-a întâmplat în stradă. Agresorul nu a ieşit din nicio curte, pentru că nici n-a intrat în curtea noastră. Eu am ieşit din curte, o dată cu mama mea, iar ea a mers la maşină să plătească.

Legat de bătaie, eu am 60 kilograme şi 1.70 metri, iar el are cam 1.80 metri şi peste 80 kilograme şi era însoţit şi de 3 colegi. Cine credeţi că putea fi agresorul şi cine - cel agresat?

Nu puteam eu să sar la bătaie, nu e nici stilul meu şi oricum aş fi fost în inferioritate. Şi totul s-a petrecut în văzul lumii, iar vecinii mei au asistat la tot scandalul. Unul dintre ei a vrut să-mi sară în apărare, iar o vecină a strigat speriată la mama: «Uite ce face ăla, dă în fii-tu!»

Şi eu conduc o afacere, lucrez tot cu oameni şi ştiu prin ce trec angajaţii RAJA. Dar de la «Vă rog să nu mai bateţi în poartă» la «Bă, data viitoare îţi trag una în bot» este diferenţă mare. Aşa ceva nu se poate face!“, este de părere tânărul.

Vă mai recomandăm

Angajat RAJA reclamat pentru agresarea unui abonat. Incidentul s-a petrecut la debranşarea din Viile Noi

VIDEO Fântână arteziană la Valu lui Traian. O conductă spartă a lăsat un cartier întreg fără apă toată dimineaţa

FOTO Avertizare meteo ignorată de angajaţii RAJA Constanţa. Canalizările, transformate în fântâni arteziene

UPDATE Din cauza frigului, RAJA amână lucrarea care lăsa tot centrul oraşului fără apă rece şi caldă, posibil şi fără căldură

Alţi 22 primari din judeţul Constanţa au fost declaraţi incompatibili

Constanţa



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite