UPDATE Traficul pe A2, deviat de la Lehliu pe DN3- Fundulea, a fost reluat. Un rost de dilataţie s-a desprins de pe suprafaţa de rulare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Probleme la carosabil pe A2 FOTO Adevărul
Probleme la carosabil pe A2 FOTO Adevărul

Traficul rutier pe Autostrda Soarelui a fost deviat din localitatea Lehliu, la kilometrul 65, pe DN3 Fundulea din cauza unor probleme la carosabil.

UPDATE. Traficul rutier a fost reluat pe A2 Bucureşti –Constanţa, între Lehliu şi Fundulea, pe sensul către capitală. Din cauza unui rost de dilatare desprins de pe suprafaţa de rulare, prima bandă este restricţionată la kilometrul 41, sensul către Bucureşti.

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că din cauza unui rost de dilataţie desprins de pe suprafaţa de rulare(kilometrul 41) traficul rutier pe autostrada A2 Bucureşti –Constanţa, pe sensul către Capitală, a fost deviat din localitatea Lehliu(kilometrul 65) pe DN3 –Fundulea de unde se poate reintra pe autostradă. Nu este însă prima problemă care apare pe drumul ce leagă Capitala de Constanţa.

Pe 25 mai 2018, la kilometrul 17, două plăci de beton s-au umflat din senin şi s-au ridicat în unghi, ca o barieră în calea şoferilor care circulau. Din fericire, nu s-a întâmplat o nenorocire. Traficul a fost restricţionat, iar echipele de muncitori au trecut imediat la reparaţii. ”Suprafaţa carosabilă a fost readusă la nivel şi asfaltată la mai puţin de 11 ore de la începerea intervenţiei pentru remedierea deformării care a apărut  la km 17 al Autostrăzii Soarelui, pe sensul de mers Constanţa – Bucureşti, din cauza ridicării bruşte a două plăci de beton”, a anunţat printr-un comunicat CNAIR.

"Cedările unor părţi sunt cazuri excepţionale"

Despre probleme care apar în trafic, punându-i în pericol pe şoferi, cum a fost incidentul de la kilometrul 17, reprezentanţii DRPD Bucureşti spunea atunci că “cedările unei părţi rutiere sau unor părţi din acestea sunt cazuri excepţionale, iar cauzele din care se produc acestea pot fi determinate numai în urma unor expertise întocmite de experţi autorizaţi. “De asemenea, aceştia mai spun că astfel de probleme nu au mai fost semnalate pe alte tronsoane de pe A2, dar că aceste cedări pot apărea oriunde, se întâmplă aleatoriu. Întrebat ce măsuri se iau pentru a preveni o nenorocire, reprezentantul DRDP a precizat: sectorul de autostradă se monitorizează permanet, iar unde apar probleme, în cel mai scurt timp se semnalizează zona şi se iau toate măsurile pentru remediere.

Călăraşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite