Băncile şi operatorii de telefonie mobilă, principalele instituţii vizate de reclamaţii la Protecţia Consumatorului Buzău

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 1.200 de sesizări au fost depuse de buzoieni, în 2014, la Protecţia Consumatorului. Principalele motive de plângere ale buzoienilor le-au reprezentat „costurile ascunse” din abonamentele la telefonia mobilă, precum şi defecţiunile apărute la terminalele recent achiziţionate. Al doilea loc în topul plângerilor de anul trecut l-au ocupat furnizorii de servicii bancare.

N-a trecut o zi în 2014 fără ca la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Buzău să nu fie înregistrată cel puţin o reclamaţie privind operatori de telefonie mobilă ori bănci.  Potrivit comisarilor CJPC Buzău, dintre cele 1.200 de plângeri înregistrate anul trecut de instituţie, 30% au vizat operatorii de telefonie mobilă. În general, buzoienii au reclamat probleme la achiziţia de telefoane ori costuri ascunse ale abonamentelor.

Pe locul secund în ceea ce priveşte numărul reclamaţiilor la CJPC Buzău în 2014 au fost operatorii bancari. Aproximativ 20 la sută din numărul total de sesizări au se referă la abuzuri ale băncilor. Astfel, clauzele abuzive din contracte este principala problemă ajunsă în atenţia comisarilor de la Protecţia Consumatorilor. În multe dintre cazuri, neînţelegerile au fost rezolvate amiabil.

Numărul plângerilor depuse de buzoieni în 2014 este considerat unul mic de către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Chiar şi aşa, reprezentanţii instituţiei nu au dispus măsuri drastice împotriva vreunui agent economic.

Citeşte şi: Incendiu violent, la o cabană din Gura Teghii, judeţul Buzău

Buzău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite