Pasagerii care au rămas ieri blocați la Arad, răsplătiți într-un anumit fel de conducerea firmei de transport
025 la sută reducere și gratuități pentru copii. De asta vor beneficia cei 80 de pasageri care au fost nevoiți să aștepte aproape 17 ore în Arad pentru că autocarul firmei de transport Tabita Tour s-a defectat tocmai înainte de trece granița.
În acest moment, conducerea firmei asigură că pasagerii sunt pe drum spre destinație, în siguranță.
"Întregul incident a fost rezolvat. Toți călătorii au fost preluați și sunt în drum spre destinațiile lor. Ne cerem scuze față de clienții noștri pentru situația neprevăzută și totodată neplăcută. Chiar dacă folosim un parc auto performant, asemenea incidente nu pot fi prevăzute. Fiecare autocar din parcul TabitaTour este verificat minuțios înainte de plecare. Ca un semn de respect față de clienții noștri, am hotărât să le oferim celor care se aflau în această călătorie o reducere de 25% la următorul bilet și o reducere de 100% pentru copii." a declarat Ioan Sighiartău, director general Tabita Tour.