FOTO Probleme mari de mobilizare pe lotul 2 al autostrăzii A10 Sebeş - Turda. Conducerea CNAIR, pe şantier
0Reprezentanţii CNAIR monitorizează îndeaproape stadiul lucrărilor pe cele două loturi de autostradă aflate în construcţie, în Alba, între Sebeş şi Aiud.
Potrivit reprezentanţilor CNAIR, mobilizarea pe lotul 1, între Sebeş şi Sântimbru, este „acceptabilă”.
Pe de altă parte, pe lotul 2, între Sântimbru şi Aiud, a fost constatată „o organizare deficitară, o mobilizare slabă şi o activitate sub cea din graficul de execuţie”.
O echipă de monitorizare condusă de directorul general al CNAIR, Mariana Ioniţă, a efectuat marţi o vizită inopinată pe loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A10 Sebeş – Turda.
Potrivit reprezentanţilor CNAIR, pe lotul 2, echipa de monitorizare a constatat o organizare deficitară, mobilizare slabă, activitate sub cea din graficul de execuţie prezentat şi asumat de antreprenor.
Pe lotul 2, la viitoarea supratraversare a căii ferate de la Teiuş
Conducerea CNAIR a atenţionat anteprenorul AKTOR asupra obligaţiilor sale contractuale şi a solicitat un program zilnic al lucrărilor care va fi monitorizat permanent.
Vizita a continuat mai apoi pe lotul 1 al Autostrăzii A10. Aici, reprezentanţii CNAIR au constatat o mobilizare „acceptabilă”, care „poate fi îmbunătăţită, cu atât mai mult cu cât beneficarul şi-a îndeplinit toate obligaţiile, chiar şi cele financiare”.
”Menţionăm că, pe lotul 1, conducerea companiei s-a întâlnit şi cu subantreprenorii şi prestatorii de servicii pentru a identifica soluţiile necesare în activitatea de pe şantier”, au transmis reprezentanţii CNAIR.
Potrivit ultimei raportări, stadiul fizic actual al lucrărilor pe lotul 1 – între Sebeş (Lancrăm) şi Sântimbru – este de 91,00%, iar cel financiar de 82,3%.
Pe lotul 2 – între Sântimbru şi Aiud – stadiul fizic al lucrărilor este de 72,86% iar cel financiar este de 58,33%. (Sursa fotografiilor: Facebook/ CNAIR)