Mediapoint si Adevarul Holding reconfigureaza piata vanzarii de publicitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vanzarea va fi personalizata pe targetul si obiectivele fiecarui client, in functie de audienta si reach-ul net obtinut prin campanie.
Vanzarea va fi personalizata pe targetul si obiectivele fiecarui client, in functie de audienta si reach-ul net obtinut prin campanie.

Mediapoint, agentia de publicitate a holdingului Adevarul, a lansat de la 1 iulie o strategie noua privind vanzarea de publicitate in produsele trustului.

Astfel, in premiera pe piata romaneasca de publicitate, Mediapoint va vinde clientilor sai exclusiv audienta in publicatiile trustului, in baza cifrelor oficiale publicate de SNA, nu produse media cum se intampla in mod traditional.

In acest fel, vanzarea va fi personalizata pe targetul si obiectivele fiecarui client, in functie de audienta si reach-ul net obtinut prin campanie, dupa modelul folosit déjà in cazul strategiilor aplicate pe TV sau in mediul online. Clientului i se va oferi o campanie de comunicare integrata, derulata atat pe spatiul media gestionat de Adevarul Holding, cat si in cadrul portofoliului de evenimente al holdingului.

Mai mult, noua strategie propusa de Mediapoint va aduce clientilor scaderi semnificative de buget, o implicare mai mare a produselor Adevarul Holding si o crestere a publicului target. Pentru a putea instrumenta eficient aceasta strategie, Mediapoint a reorganizat departamentul de vanzari in functie de domeniile de activitate ale clientilor: fiecare persoana implicata in procesul de vanzare este specializata pe un domeniu de activitate si vinde clientilor din acel domeniu audienta produselor trustului. Principalele obiective ale Media Point sunt cresterea cotei de piata, atragerea de noi clienti din alte medii (TV, outdoor, etc), recastigarea celor care au consumat print in trecut dar au renuntat la acest suport media incepand cu 2008 si cresterea bugetului net pe client.

"Credem ca e rudimentar sa continuam sa gandim vanzarea de publicitate strict in termeni de discounturi, rebate-uri, free-uri, etc, intr-o "batalie" absurda si ineficienta cu celelalte trusturi de pe piata. Batalie in care am uitat ca unui client trebuie sa ii oferi si altceva in afara reducerii de buget. Si mai credem ca este nevoie de schimbarea radicala a modului de vanzare de pe piata romaneasca. Prin noua abordare Media Point vrea sa ofere clientului pe langa un cost foarte mic pentru atingerea a 1000 de cititori pe cele trei piete de audienta propuse si o audienta crescuta in segmentul de piata pe care activeaza, prin cumularea numarului total de cititori ai produselor ce fac parte din segmentul respectiv", spune Mircea Ionescu, director Media Point.

Pentru lunile iulie si august Mediapoint a decis sa puna la dispozitia clientilor o oferta promotionala, in urma careia clientul va beneficia de o scadere semnificativa de buget, coroborata cu o crestere importanta a rich-ului net.

Portofoliul de produse Adevarul Holding cuprinde peste 20 de canale media. Numarul de cititori ai produselor holdingului Adevarul este de 4.764.000 de persoane, ceea ce inseamna peste 50% din universal SNA. Din aceasta valoare, 468.000 de cititori reprezinta segmentul high market, 714.000 segmentul medium si 3.582.000 segmentul mass market.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite