Articol publicitar

Novartis România lansează programul #TratamentulTauLaIndemana

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Novartis

Prin intermediul acestui program de sprijin, pacienţii care suferă de anumite afecţiuni oncologice sau hematologice îşi pot urma, în siguranţă, tratamentul de care au nevoie.

Bucureşti, 2021 În contextul valului patru al pandemiei COVID-19, Novartis Romania lansează programul #TratamentulTauLaIndemana, pentru a ajuta pacienţii cu anumite afectiuni oncologice şi hematologice să îşi continue, în siguranţă, tratamentele cu produsele Novartis ce pot fi eliberate în farmaciile de circuit deschis. Prin intermediul acestui program, pacienţii îşi pot limita deplasările pe distanţe mari, în zone aglomerate, cu risc de îmbolnăvire sau folosind mijloacele de transport în comun. 

Siguranţa pacienţilor este principala noastră prioritate, iar #TratamentulTauLaIndemana vine în ajutorul pacienţilor cu afectiuni grave, pentru care pandemia aduce provocări suplimentare în ceea ce priveşte administrarea tratamentului şi accesului la terapiile de care au nevoie. Am creat o platformă usor de folosit, care este o punte de legătură între pacient, medicul curant şi farmacist, gândită să îmbunătăţească accesul la tratament şi să eficientizeze managementul bolii.”, a explicat Ahmed ElNawawi, Oncology General Manager Novartis România.

#TratamentulTauLaIndemana oferă pacientilor, dar şi profesioniştilor din domeniul sănătăţii, medicilor, şi farmaciştilor posibilitatea de a rezerva tratamentul prescris în cea mai apropiată farmacie disponibilă.

Programul #TratamentulTauLaIndemana poate fi accesat prin platforma online www.tratamentultaulaindemana.ro sau apelând numerele de telefon gratuite *5555 pentru apelurile de pe telefonul mobil sau 031 005 5555 din reţelele fixe, în intervalul orar 08:00-20:00.

Medicul curant, personalul care oferă servicii de asistenţă medicală sau pacientul încarcă reţeta electronică în platforma www.tratamentultaulaindemana.ro, iar farmacia care doreşte să proceseze comanda semnalează acest lucru, utilizatorii fiind informaţi prin intermediul sistemului. Pacientul primeşte o notificare cu privire la farmacia la care poate merge să îşi ridice tratamentul prescris.

Accesarea programului cuprinde câţiva paşi simpli, iar call-center-ul dedicat este la dispoziţia tuturor utilizatorilor, fie că sunt pacienţi, medici sau farmacişti, pentru a-i ghida de-a lungul procesului şi a asigura cel mai rapid acces posibil la terapiile prescrise.

ROONCO_1_10/2021/ RO2110160534

Sănătate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite