Primul MBA de business online din România, destinat angajaţilor eMAG

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Iulian Stanciu, managerul eMAG, susţine că industria online are nevoie de mai mulţi specialişti
Iulian Stanciu, managerul eMAG, susţine că industria online are nevoie de mai mulţi specialişti

eMAG a anunţat lansarea Academiei eMAG, despre care susţine că este primul MBA de business online din România, destinat într-o primă fază angajaţilor companiei de comerţ online. În cadrul programului de jumătate de milion de euro vor preda profesori români şi străini, specialişti în dezvoltarea afacerilor online.

Programul va fi destinat în primă fază doar angajaţilor eMAG, însă compania ia în calcul extinderea lui către public şi crearea de parteneriate cu universităţile, se arată într-un comunicat de presă.

„Online-ul a avut o evoluţie foarte bună în ultimii ani în România însă, pentru a duce lucrurile la următorul nivel, avem nevoie de know-how şi de cât mai mulţi specialişti în industrie”, spune Iulian Stanciu, general manager eMAG.

„Acesta este motivul pentru care am vrut să construim în interiorul eMAG o academie de business online, în cadrul căreia să aducem cei mai buni profesori din ţară şi străinătate. Vrem să creăm specialişti în business-ul online şi să facem transfer de know-how pe care oamenii să-l poată folosi imediat. Într-o primă fază, eMAG Academy  va fi un program destinat doar angajaţilor eMAG însă luăm în calcul deschiderea programului pentru public sau parteneriate cu principalele instituţii de învăţământ superior la următoarele ediţii“, a explicat Stanciu.

Program de jumătate de milion de euro

eMAG Academy a reprezentat o investiţie de 500.000 de euro. Programul va avea o durată de 1 an şi va fi împărţit în două niveluri. 

Primul nivel, dezvoltat împreună cu Ascendis, urmăreşte mai multe arii de expertiză precum finanţe, management operaţional sau managementul de proiect.

Cel de-al doilea nivel al programului, eMAG Academy Advanced, a fost dezvoltat împreună cu Maastricht School of Management şi va avea o componentă puternică de leadership şi strategie, pregătind oamenii pentru poziţii de management.

MBA aplicat la job

“eMAG Academy este un program inovativ în primul rând prin abordarea pragmatică: este o şcoală de business cu puternic accent pe punerea în practică a cunoştinţelor”, spune Irina Mincinopschi, HR manager eMAG. 

„Spre deosebire de alte MBA-uri cu accent pe educaţie formală, miza acestui program este să transferăm cunoştinte cu aplicabilitate imediată, care să dezvolte în timp scurt specialişti în business online. O asemenea abordare este importantă azi, când job description-urile se schimbă cu viteza luminii, iar angajaţii trebuie să înveţe mult mai mult la locul de muncă”, a explicat aceasta.

40 de angajaţi selectaţi la prima ediţie

Procesul de selecţie a participanţilor de la prima ediţie a durat peste două luni, timp în care din cei peste 180 de  înscrişi au fost aleşi 40 de participanţi. Ei vor avea la cursuri, în calitate de profesori, oameni de afaceri cu expertiză regională precum Adrian Stanciu, managing partner Wanted Transformation si Human Synergistics, (Leadership and Change) sau Florin Ilie, head of strategy ING, (Strategic Business Management) sau specialişti străini precum Paul Garrison (Operational Strategic Marketing) sau Ian Jindal (Retail marketing and e-commerce).

„Pentru acest program am adus împreună profesori şi experţi de pe mai multe continente, oameni care pe lângă experienţa şi carierele internaţionale au şi o cunoaştere foarte bună a mediului de business şi a dinamicilor din Europa Centrală şi de Sud-Est. Prin această colaborare ne continuăm şi consolidăm demersurile de a ne face recunoscuţi în România şi în regiune pentru relevanţa şi aplicabilitatea imediată a programelor noastre sau, mai simplu, ca şcoala cu 'mânecile suflecate'”,spune Dorina Surugiu, managing director la Maastrich School of Management.

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite