Dennis Wilcox, unul dintre cei mai cunoscuţi profesori de relaţii publice din SUA, vine în România să vorbească despre destinul cărţilor în era digitală

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Profesorul Dennis Wicox va dezbate destinul cărţii în era digitală    FOTO: San Jose State University
Profesorul Dennis Wicox va dezbate destinul cărţii în era digitală    FOTO: San Jose State University

Reputatul profesor american Dennis Wilcox va vorbi vineri dimineaţă, în cadrul unui colocviu organizat de Universitatea din Bucureşti, despre strategiile eficiente de promovare a cărţilor tipărite, precum storytelling-ul sau marketing-ul de conţinut, într-o eră dominată de Internet şi Social media, în contextul în care tehnicile tradiţionale nu mai funcţionează.

În perioada 7-8 noiembrie 2014, Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti (UB) organizează colocviul internaţional cu tema Cartea-Obiect. Istorie culturală, strategii de marketing şi tehnologii multimediale, se arată într-un comunicat de presă.

Invitatul special este Dennis Wilcox, Professor emeritus la San Jose State University şi Doctor Honoris Causa al Universităţii din Bucureşti (2009), unul dintre cei mai cunoscuţi profesori de relaţii publice din Statele Unite ale Americii şi reputat comentator, în rândul profesioniştilor domeniului, al direcţiilor majore dezvoltate în marketingul de conţinut. 

”Conferinţa plenară susţinută de Dennis Wilcox în dimineaţa zilei de 7 noiembrie 2014, intitulată Public Relations & Content Marketing: Strategies for Selling Books in a Digital World, va pleca de la constatarea că tacticile tradiţionale de marketing şi advertising nu mai au efect într-o eră dominată de Internet şi Social media. Noi tehnici, precum storytelling-ul sau marketing-ul de conţinut, sunt astăzi necesare pentru a transmite mesajul editorilor şi al librarilor, prin platforme media complexe, către potenţialii consumatori”, arată reprezentanţii UB.

Evenimentul va reuni peste 100 de participanţi, cadre didactice universitare, cercetători din diverse domenii ale ştiinţelor sociale şi umaniste, dar şi profesionişti din industria cărţii, marketing şi relaţii publice, care îşi vor prezenta contribuţiile în cadrul celor trei axe principale: Istoria culturală a cărţii, a lecturii şi a practicilor, comportamentelor şi sensibilităţilor adiacenteRelaţii publice şi strategii de marketing în domeniul editorial şi Biblioteci digitale şi tehnologii contemporane construite în jurul cărţii.

Deschiderea festivă a colocviului internaţional Cartea-Obiect. Istorie culturală, strategii de marketing şi tehnologii multimediale va avea loc vineri, 7 noiembrie 2014, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare Carol I (strada Boteanu, nr. 1), începând cu ora 9:30, iar lucrările în secţiuni paralele se vor desfăşura în localul Facultăţii de Litere (strada Edgar Quinet, nr. 5-7), în zilele de 7 şi 8 noiembrie.

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite