Competiţie naţională pentru studenţii care vor să fie antreprenori

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facultatea de Management din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) lansează cea de-a doua ediţie a concursului naţional pe teme de afaceri „The Great Business Challenge”, destinat studenţilor cu abilităţi antreprenoriale la licenţă sau master, înscrişi la orice facultate din ţară. Sunt provocaţi să spună ce pot aduce nou, inovativ şi eficient în dezvoltarea afacerii.

Până pe 2 aprilie 2014, studenţii şi masteranzii se pot înscrie în echipe formate din maximum patru persoane, pe unul dintre brief-urile propuse de companiile partenere: Scandia Food, Corporate Games şi Editura Tritonic, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei.

Înscrierile se realizează pe site-ul concursului, prin completarea formularului disponibil online. Echipele finaliste vor câştiga internshipuri la companiile partenere şi alte premii.

Concursul ”îşi propune să deschidă o uşă către mediul de afaceri pentru studenţii curajoşi şi interesaţi, pentru viitorii strategi, participanţii având posibilitatea de a intra în contact cu mediul de afaceri, de a comunica cu reprezentanţii organizaţiilor din diverse domenii şi de a realiza propuneri concrete de business”, se mai arată în comunicat.

Test pentru viaţa de om de afaceri

„Este o simulare fidelă a proceselor din cadrul unei companii, oferindu-le deci participanţilor şi o pregătire pentru viaţa de om de afaceri. Participanţii trebuie să dovedească până la finalul competiţiei o serie de  calităţi extrem de necesare în mediul de afaceri: profesionalism, realism, capacitatea de a găsi soluţii eficiente într-un orizont de timp foarte scurt”, declară lector univ. dr. Alexandra Zbuchea, prodecan al Facultăţii de Management.

Proiectul iniţiat de Facultatea de Management prevede şi o sesiune de training cu rolul de a le oferi participanţilor informaţii despre cum funcţionează companiile şi pieţele, sfaturi despre dezvoltarea şi managementul produselor/serviciilor, precum şi sfaturi practice pentru rezolvarea şi prezentarea brief-urilor de concurs, explică organizatorii.

100 de studenţi la prima ediţie

The Great Business Challenge este un proiect derulat de Facultatea de Management-SNSPA cu scopul de a le oferi studenţilor posibilitatea de a lua contact cu mediul de afaceri. Prima ediţie a concursului s-a bucurat de participarea a 100 de tineri din universităţi din întreaga ţară, iar partenerii din zona de business care au susţinut proiectul au fost BCR, Business Edu, Editura Tritonic şi Comunicate de presă.ro.

Facultatea de Management îşi asumă rolul de a pregăti tinerii în domeniul managerial şi de a le dezvolta abilităţile antreprenoriale. În acest sens, dincolo de programa de studii, facultatea derulează o serie de proiecte cu scopul de a populariza business-ul în rândul tinerilor din învăţământul universitar şi preuniversitar.

Pe aceeaşi temă:

ADMITERE FACULTATE 2014 Selecţie pe bază de examen scris şi media de la Bac pentru cei care vor să intre la SNSPA

„Stagii pe bune” pentru studenţii IT&C

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite