Serviciul Viber, disponibil pentru comunicarea cu Ministerul Sănătăţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ministerul Sănătăţii a lansat luni, 26 iunie, serviciul Viber, destinat comunicării cu cetăţenii. Linia permite expedierea mesajelor, imaginilor, fişierelor audio şi video. Comunicarea va fi realizată prin intermediul numărului de Viber 067 72 10 10. Serviciul permite doar expedierea mesajelor, fără efectuarea apelurilor, transmite IPN.

Serviciul va funcţiona în zilele de luni-vineri, între orele 08.00 şi 17.00. Textele şi fişierele audio şi video vor fi recepţionate de către un specialist al Ministerului Sănătăţii. Problemele reclamate vor fi transmise pentru examinare şefilor de direcţii din cadrul Ministerului Sănătăţii. Ulterior, specialistul responsabil de comunicarea prin intermediul serviciului Viber va expedia răspunsurile.

Cetăţenii vor putea transmite texte şi ataşamente după orele 17.00 şi în week-end. Acestea vor fi preluate de specialist în timpul programului de muncă. Pentru a putea transmite mesaje la numărul 067 72 10 10 este necesar de a instala aplicaţia Viber pe un telefon sau un calculator conectat la internet. Serviciul va funcţiona în paralel cu linia verde a Ministerului Sănătăţii  (022) 72 10 10 sau 0800 71010.

Republica Moldova

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite