Video Cum a făcut avere o tânără din vânzarea online a hainelor vechi. „Dacă ai 100 de articole, încearcă să le distribui pe parcursul unei săptămâni”
0O influenceriță a câștigat peste 100.000 de lire vânzând haine second-hand pe platforme online, iar acum își împărtășește sfaturile pentru a ajuta și pe alții să obțină profit din vânzări similare.

Becky Chorlton, din Lymm, Cheshire, a devenit faimoasă pe rețelele de socializare atunci când a început să posteze despre cumpărăturile sale din târguri auto și magazine de caritate, potrivit Daily Mail.
Atrăgând vânătorii de chilipiruri, a strâns aproape 290.000 de urmăritori pe TikTok, unde postează în mod regulat despre comorile ascunse pe care le găsește în fundul coșurilor de reduceri.
Ea și-a transformat platforma într-un magazin online și susține că a câștigat acum peste 100.000 de lire (119.484 de euro) profit.
Creatoarea de conținut și-a împărtășit acum cele mai bune sfaturi pentru a crește șansele unei vânzări online, pentru a ajuta și alte persoane.
Postări constante
Becky a spus: „Asta înseamnă că, dacă ai 100 de articole, încearcă să le distribui pe parcursul unei săptămâni, astfel încât să listezi 10 articole pe zi, dacă poți.”
Întrebată despre cum își gestionează taxele, tânăra de 26 de ani a răspuns că contabilul său se ocupă de această parte a afacerii, însă ea își monitorizează vânzările și cheltuielile prin intermediul unui tabel Excel.
Ea a adăugat: „Nu te preocupa prea mult de marjele de profit pentru fiecare articol, atâta timp cât faci un mic profit, vinzi un articol, câștigi experiență și apoi poți face un mic profit și să reinvestești acești bani în afacere pentru a cumpăra mai multe produse.”
Prețuri corecte
Becky a spus că este important ca toate listările să fie corecte și să includă cât mai multe informații în descriere, cum ar fi mărimea și dacă există semne de uzură.
„Folosește imagini de calitate bună, în lumină naturală, și furnizează măsurători sau chiar modelează articolul, astfel încât clientul să aibă o referință clară și să cumpere cu încredere,” a spus ea.
Promovarea pe rețelele de socializare
Becky a menționat că promovarea pe rețelele de socializare a fost un adevărat ajutor pentru ea, adăugând că oamenii ar trebui să folosească „toate platformele disponibile”.
„Dacă cineva îți face o ofertă mult prea mică, revino și spune-i care este cel mai mic preț pe care ești dispus să îl accepți. Nu se știe niciodată, poate că va fi de acord și puteți ajunge la un acord.”
Videoclipul a strâns peste 55.000 de vizualizări, mulți utilizatori comentând și mulțumindu-i lui Becky pentru sfaturile sale.