OPPO ocupă locul 3 în România pe segmentul de smartphone-uri, în T3 2021

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Top Canalys pe România, trimestrul 3 din 2021.
Top Canalys pe România, trimestrul 3 din 2021.

OPPO devine al treilea jucător pe piaţa de smartphone-uri din România în trimestrul al treilea(T3), la mai puţin de un an şi jumătate de la intrarea pe piaţa locală, conform companiei de cercetare Canalys.

Astfel, la finalul celui de-al treilea trimestru din 2021, OPPO ajunge în România la o cotă de piaţă de 14%, fiind brandul cu cea mai rapidă evoluţie pe piaţa de smartphone-uri la nivel local. OPPO a intrat pe piata locală în iunie 2020, după lansarea smartphone-urilor Reno3 Pro 5G şi Find X2.

În al treilea trimestru al acestui an, OPPO a înregistrat pe piaţa locală o creştere a vânzărilor de 130% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Astfel, OPPO a fost în această perioadă brandul cu cea mai bună evoluţie a vânzărilor în România.

Creşterea accelerate a cotei de piaţă în România este susţinută de smartphone-urile din seria Reno, iar odată cu Reno6, OPPO a adus pe piaţa din România primele smartphone-uri cu garanţie standard de 3 ani, respectiv Reno6 Pro 5G şi Reno6 5G.

Portofoliul OPPO cuprinde smartphone-uri, căşti wireless, braţări pentru fitness, ceasuri inteligente. Produsele OPPO sunt disponibile la partenerii oficiali ai companiei: Altex, DIGI, eMAG, Flanco, MediaGalaxy, Orange, Telekom şi Vodafone.

Samsung rămâne pe primul loc cu o cotă de piaţă de 34%, urmat de Xiaomi cu 22% şi de OPPO cu 14%, Apple pe patru cu 11%, iar pe locul 5 Lenovo (Motorola) cu 3%.

Topul Canalys se referă la numărul de unităţi livrate în piaţă (sell-in shipments). Rezultatele OPPO nu includ şi OnePlus.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite