OPPO a prezentat în România noul smartphone Reno8 Pro 5G, alături de Generația de Aur a fotbalului românesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:

OPPO a prezentat ieri, 26 septembrie, în România, pe Arena Națională, noul smartphone Reno8 Pro 5G în prezența mai multor fotbaliști din Generația de Aur, dar și a altor sportivi marcanți.

OPPO Reno8 Pro 5G
OPPO Reno8 Pro 5G

OPPO este partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane.

Ilie Dumitrescu înconjurat de reporteri.
Ilie Dumitrescu înconjurat de reporteri.

Ilie Dumitrescu, fotbalist al Generației de Aur, este imaginea parteneriatului dintre OPPO și UEFA în România.

image

Am pus mâna pe Reno8 Pro 5G și l-am pozat și filmat din toate unghiurile, profitând că privirile invitaților erau țintă pe (de la stânga la dreapta): Florin Răducioiu, Florin Bratu, Daniel Niculae, Florin Prunea, Ionel Dănciulescu, Gheorghe Popescu, Ana-Maria Popescu (Brânză), Ilie Dumitrescu, Răzvan Raț, Gheorghe Hagi, Ionuț Lupescu și Cătălin Moroșanu. Deși nu apare în imagine, a mai fost prezent la eveniment și Mihai Leu.

image

La eveniment, OPPO a anunțat și rezultatele unui sondaj realizat în România, pe un eșantion de 1.376 de respondenți, în perioada 12 - 21 septembrie 2022. Eșantionul studiat reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, de peste 18 ani.

Rezultatele sondajului arată că aproape jumătate dintre români urmăresc sport, meciuri și competiții sportive pe smartphone, iar 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefonul mobil.

35% dintre români au văzut deja peste 10 meciuri de fotbal pe smartphone, în acest an. Între sporturile urmărite, după Fotbal, cu 60%, urmează Formula 1, cu 13,4%, Handbal, cu 8,4%, Snooker, cu 3,88% și Baschet, cu 3,07%.

Popularitatea consumului de conținut sportiv pe telefon este confirmată, în studiul OPPO, și de faptul că o treime dintre respondenți folosește smartphone-ul pentru a urmări sport în direct de 2-3 ori pe săptămână, un sfert – săptămânal, iar 16% - de 2-3 ori pe lună.

Dacă 28,2% dintre români se uită la competiții sportive pe smartphone între 1,5 și 2 ore neîntrerupt, 18% depășesc chiar două ore de consum de conținut sportiv, fără pauză. Două treimi din respondenți se uită la sport pe smartphone în weekend, aproape 60% urmăresc competițiile acasă, urmați, cu puțin peste 20%, de cei care se uită la sport în transportul public, și cu 20% de cei care urmăresc meciurile în oraș.

Parteneriatul cu UEFA este și ocazia în care OPPO lansează în România noul smartphone Reno8 Pro 5G. Noul Reno8 Pro 5G înglobează cea mai recentă tehnologie la nivelul camerelor, inclusiv doi senzori deosebiți, și include progrese în fotografia computațională.

Ce hardware ascunde Reno8 Pro 5G sub carcasă lucioasă: procesor MediaTek Dimensity 8100, Imaging NPU Marisilicon X, RAM 12GB, internal storage 256GB, Android 12, ColorOS V12.1.

Pe partea de camere, Reno8 Pro 5G are un modul dorsal format din trei camere:

- principală wide (23mm) de 50 MP, f/1.8, multi-directional PDAF;

- ultrawide (16mm, 112˚ ) de 8 MP, f/2.2;

- macro de 2 MP, f/2.4.

Camera de selfie este wide (22mm) de 32 MP cu f/2.4.

Telefonul va fi lansat oficial în România în luna octombrie, la un preț de circa 4000 de lei.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite