Reclama feministă care arată ce înseamnă să fii o doamnă în secolul al XXI-lea: scobitul între dinţi şi axilele păroase, printre sugestiile H&M VIDEO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
H&M, între feminism şi distrugerea feminităţii
H&M, între feminism şi distrugerea feminităţii

H&M stârneşte reacţii contradictorii după lansarea clipului de promovare al noii colecţii de toamnă. Acesta conţine exemple de femei care trăiesc după propriile reguli, arătând, simţind şi comportându-se fără a ţine cont de regulile de conduită, impuse de societate.

Să fii „o doamnă” înseamnă să nu ţii cont de regulile de conduită impuse de societate. Cel puţin asta reiese din noul clip al celor de la H&M.  Spotul a fost lansat de curând, pentru a promova colecţia de toamnă a retailerului suedez.

 Clipul conţine exemple de femei care trăiesc după propriile reguli, arătând şi comportându-se aşa cum simt, printre protagoniste numărându-se modelul Adwoa Aboah, actriţa Lauren Hutton, Lion Babe’s Jillian Hervey, actrita transexuală Hari Nef şi designerul Pum Lefebure.

Plecând de la diverse comportamente la serviciu, în metrou sau la cumpărături, clipul încearcă să arate ce înseamnă să fii o doamnă în ziua de azi, pe fundal putându-se auzi hitul lui Tom Jones „She's a lady”, scrie huffingtonpost.com.

h&M

De la consumul de cartofi prajiţi în pat, la axile păroase, femei rase în cap sau care stau cu picioarele desfăcute în mijloace de transport în comun, după modelul sexului puternic, lipsa de atenţie cu privire la greutatea corporală sau scobitul în dinţi cu furculiţa, personajele din clip sfidează stereotipul feminităţii. H&M cere reprezentantelor sexului feminin care vizualizează scenele să-şi exprime opiniile despre ceea ce înseamnă să fii „o doamnă„ în opinia lor.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite