Video Răspunsul Ryanair pentru o turistă care s-a plâns că nu a avut loc la geam: „Poate ar fi bine să te uiți data viitoare”

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ryanair a răspuns cu ironie unei pasagere care s-a plâns că nu a fost avertizată despre scaunul său fără fereastră. După ce videoclipul său a devenit viral, compania a subliniat că alegerea locurilor pe site-ul lor este clară și că pasagerii ar trebui să verifice detaliile înainte de rezervare.

Replica virală a companiei Ryanair - Foto Arhivă
Replica virală a companiei Ryanair - Foto Arhivă

Videoclipul postat de compania low cost a devenit viral, mai mult de jumătate de milion de persoane au apreciat răspunsul.

Ryanair, compania aeriană cu prețuri accesibile, s-a văzut nevoită să își apere politica după ce un pasager a devenit viral, susținând că nu a fost informat că locul ales nu dispune de fereastră.

Compania aeriană a reacționat prompt după ce afirmația unei femei că nu a fost informată despre absența unei ferestre la locul ales a devenit virală. Klaudia Oliwia, a postat un videoclip în care își exprimă dezamăgirea că a fost așezată lângă un perete gol, deși teoretic ar fi trebui să aibă loc la geam în avion, relatează Daily Express.

Videoclipul acesteia de pe TikTok a strâns peste 50.000 de vizualizări.

„POV: Nimeni nu te-a avertizat cu privire la locul 11A pe un zbor Ryanair”, a scris ea în postarea sa. 

Reacția Ryanair nu s-a lăsat așteptată, afirmând că pasagerul ar fi trebuit să fie mai atent în momentul rezervării. Într-un video ce a devenit viral, Ryanair a întrebat: „Nimeni?”, după care a prezentat funcția de selecție a locurilor de pe site-ul lor, care arată clar dacă un scaun are sau nu fereastră, inclusiv infamul scaun din avion, 11A.

De ce locul 11A nu are geam

Compania aeriană a inclus o notă jucăușă în descrierea postării: „Poate ar fi bine să te uiți data viitoare.” Aceștia au precizat că scaunul 11A nu are fereastră din cauza cerințelor sistemului de aer condiționat al modelului Boeing 737.

Locul 11 A nu are fereastră - Foto Screenshot Ryanair.com
Locul 11 A nu are fereastră - Foto Screenshot Ryanair.com

Flightradar24 a explicat că avioanele moderne utilizează două „pachete” situate aproape de trenul de aterizare principal pentru a controla aerul și temperatura din cabină, iar conducta din apropierea scaunului 11A necesită absența unei ferestre.

Internauții s-au distrat copios la videoclip, adăugând comentarii care subliniază că lipsa ferestrelor din rândul 11 este un fapt bine cunoscut. Un utilizator a afirmat: „Oamenii nu citesc,” în timp ce altcineva a comentat: „Imaginați-vă că derulați Instagram și vă veți găsi luați la mișto de Ryanair.”

Altcineva a scris: „Oricine se ocupă de contul Ryanair de pe Instagram merită o mărire de salariu.”

Acești «influenceri» care fac scandal din cauza unui loc de 11,99 lire sterline.”, a comentat altcineva.

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite