Coca-Cola rupe tradiţia de 130 de ani prin lansarea unei noi băuturi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Coca-Cola este una dintre cele mai cunoscute băuturi răcoritoare din lume FOTO Getty Images
Coca-Cola este una dintre cele mai cunoscute băuturi răcoritoare din lume FOTO Getty Images

Coca-Cola, unul dintre cele mai cunoscute branduri de băuturi răcoritoare din lume, este pe punctul de a rupe o tradiţie veche de 130 de ani prin lansarea unui nou produs.

Compania Coca-Cola intră într-un nou capitol şi pregăteşte lansarea pe piaţa din Japonia prima băutură alcoolică produsă sub umbrela brandului, potrivit The Independent

Potrivit şefului diviziei din Japonia, Jorge Garduño, Coca-Cola şi-a propus ca până la finele acestui an să lanseze o variantă proprie a celebrei băuturi japoneze Chu-Hi, care conţine între 3 şi 8% alcool şi este preferată în general de femei. 

De asemenea, noul produs va conţine o doză redusă de alcool şi va avea mai multe arome, de la kiwi la yuzu. „Nu am încercat niciodată să pătrundem pe segmentul băuturilor alcoolice, dar acesta este un exemplu că explorăm oportunităţile din afara ariei noastre de bază. Este logic să facem această încercare pe piaţa noastră“, a spus şeful japonez.

Totuşi, iubitorii Coca-Cola din afara Japoniei vor avea ceva de aşteptat până să poată gusta noul produs. „Deşi tot mai multe pieţe devin din ce în ce mai asemănătoare cu cea din Japonia, cred că noi avem o cultură unică şi specială, motiv pentru care multe dintre produsele care se nasc aici rămân aici“, a explicat Garduño.

Chiar dacă băutura Chu-Hi de la Coca-Cola va fi primul produs alcoolic al companiei, nu este pentru prima dată când numele brandului este implicat în industria alcoolului. În 1997, preşedintele şi directorul executiv al The Coca-Cola Company a ajutat la lansarea unităţii Coca-Cola Wine Spectrum, care a fost vândută în 1983 pentru peste 200 de milioane de dolari. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite