Mazda prezintă noua Mazda3

0
Publicat:
Ultima actualizare:
mazda3

Noua Mazda3 îşi face astăzi debutul mondial la Salonul Auto de la Los Angeles 2018. Modelul, complet reproiectat, va fi lansat pe pieţele globale – începând cu America de Nord – în prima parte a anului 2019.

Noua Mazda3 adoptă un limbaj de design Kodo matur, care întruchipează esenţa esteticii japoneze. În timp ce designul în  ansamblu al maşinii prezintă o formă simplă, unică, ondulaţiile subtile dezvăluie stilul prin schimbarea luminii şi a reflexiilor care alunecă pe suprafaţa caroseriei.

Rezultatul este o expresie mai bogată şi mai puternică a vitalităţii, faţă de cea observată la modelele anterioare Kodo. Chiar dacă ambele poartă numele de Mazda3, modelele hatchback şi sedan au personalităţi distincte – designul hatchback-ului este dinamic, iar cel al sedanului, elegant.

Noua Mazda3 adoptă noua  SKYACTIV-Vehicle Architecture, concepută pentru a le  permite celor din interiorul maşinii să trăiască la maximum sentimentul natural de echilibru. Sistemul de propulsie cuprinde cele mai recente motoare SKYACTIV-X, SKYACTIV-G şi SKYACTIV-D, fiecare dintre acestea asigurând un control rapid şi lin al acceleraţiei în orice situaţie de condus.

Bazându-se pe filosofia cheie de a proiecta maşina în jurul fiinţei umane, Mazda a îmbunătăţit în mod dramatic atributele de condus fundamentale, astfel încât accelerarea, virarea şi frânarea se simt complet naturale.

Cu peste 6 milioane de unităţiˡ vândute de la debutul său din 2003, Mazda3 este un model strategic la nivel global care a determinat creşterea companiei atât din perspectiva mărcii, cât şi a afacerii. Mazda3 a oferit adevărata plăcere de a conduce clienţilor din întreaga lume şi a reprezentat o bază importantă pentru producţia mondială la fabricile cheie.

„Noua Mazda3, lansată astăzi, deschide o nouă eră pentru Mazda", a declarat Akira Marumoto, preşeditele, CEO-ul şi directorul general al Mazda."Următoarea generaţie de maşini Mazda va creşte valoarea experienţei proprietarilor acestora.

Prin produse de acest tip vom creşte în continuare valoarea mărcii Mazda şi vom lucra pentru atingerea obiectivului nostru: acela de a crea legături din ce în ce mai puternice cu clienţii din întreaga lume."

Cât de curând ne vom întâlni cu noua generaţie şi vom reveni cu informaţii proaspete.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite