Video Un Ferrari aparținând unei vedete a intrat în parapet, după un „dans” periculos pe șosea
0Pe rețelele de socializare circulă un videoclip cu accidentul unui bolid Ferrari F40, aparținând pilotului de Formula 1 Lando Norris, filmat de o mașină care urmărea din spate supermașina constructorului de la Maranello. Pilotul McLaren nu se afla la volanul F40, aflându-se în vacanță la Dubai la momentul respectiv.

Un videoclip arată momentul coliziunii în care a fost implicată bolidul pilotului britanic de F1 de la McLaren. Ferrari-ul F40 al lui Lando Norris, avariat acum în partea din spate, fusese văzut pe străzile principatului Monaco în ultimele săptămâni. Acum, au apărut online imagini care arată momentul accidentului supermașinii deținute de pilotul de F1. Clipul a fost făcut din spate, dintr-o mașină care urmărea F40.
Costă 1,5 milioane de euro
Mașina poate fi văzută în timpul zilei și pe asfalt uscat, luând o curbă la stânga pe un drum cu două benzi, fără a avea viteză deosebit de mare. Ieșind din curbă, se întoarce spre stânga, invadând banda opusă, apoi își îndreaptă nasul spre dreapta, pleacă lateral, se roește și lovește bara de protecție laterală cu colțul din stânga spate. Alte două mașini vin din sens opus, din fericire suficient de departe pentru a nu fi implicate în coliziune.
Plăcuța de înmatriculare a mașinii corespunde celei pe care a cumpărat-o anul trecut pilotul de la McLaren cu aproximativ 1,5 milioane de euro. Lando a fost fotografiat de mai multe ori la bordul mașinii roșii pe străzile din Monaco, oraș în care locuiește. Se crede că el nu putea fi la bordul ehiculul în timpul accidentului, deoarece se afla în vacanță în Dubai. Rămâne de văzut cine i-a împrumutat „bijuteria” și se afla atunci la volan.
AICI, imaginile accidentului.
„Bestia” Ferrari F40 a fost lansată în 1987
Puternic, conceput pentru curse, datele tehnice făceau din F40 cea mai rapidă mașină de drum din lume în 1987, când a fost prezentat respectivul model. Datele tehnice sperie concurența: motor 3.0 V8 twin-turbo, putere maximă 478 CP. Situat central, transmisie cu tracțiune spate cu diferențial montat în spatele cutiei de viteze, cu cinci trepte. Dezvoltă o viteză maximă de 324 km/h.