Motivul pentru care FCSB nu a putut evolua în Azerbaidjan cu numele sponsorului pe tricou

0
0
Publicat:

FCSB a învins aseară cu 3-2 în deplasare pe Qarabag, în etapa a 7-a din grupa Europa League. Cu un singur meci rămas de disputat în această fază a competiției, campioana României nu poate cădea mai jos de locul 15, fiind virtual calificată în playoff.

Campioana a obținut a 4-a victorie în grupa Europa League. Foto Facebook FCSB
Campioana a obținut a 4-a victorie în grupa Europa League. Foto Facebook FCSB

La meciul din Azerbaidjan, roș-albaștrii nu au putut evolua cu sponsorul obișnuit pe tricouri, o cunoscută casă de pariuri. Acest lucru s-a întâmplat deoarece reclamele la casele de pariuri, cazinouri și alcool sunt interzise în această țară, astfel că FCSB a fost obligată să respecte regulile și să înlocuiască sigla sponsorului principal.

La partida cu Qarabag, pe tricourile roș-albaștrilor a apărut mesajul „Play responsibly” (Jucați responsabil), expresie folosită tot în domeniul pariurilor sportive și al jocurilor de noroc. Tot în acest an, pe durata cantonamentului de iarnă efectuat în Antalya, campioana a fost nevoită să cenzureze numele sponsorului. Acolo, soluția în partidele de pregătire a fost ca numele sponsorului să fie acoperit cu o bandă albă, tot din același motiv: în Turcia e interzisă reclama la casele de pariuri.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite