Snoop Dogg dă în judecată Walmart. Artistul acuză lanţul de supermarketuri de acțiuni diabolice și înțelegeri ascunse
0Rapperii Snoop Dogg și Master P acuză Post Consumer Brands și lanțul de supermarketuri Walmart că au conspirat ca să îi scoată de pe piaţă. Cei doi au intrat pe piața cerealelor pentru micul-dejun în 2003, cu Snoop Cereal.
După numai un an în această industrie, ei susțin că există o conspirație între producătorul Post Consumer Brands și lanțul de supermarketuri Walmart, potrivit The Guardian.
Marţi, ei au intentat un proces lanțului american de supermarketuri Walmart și producătorului de alimente Post Consumer Brands, susținând că cele două companii „au conspirat pentru a sabota succesul” noii întreprinderi de cereale a celor doi.
Snoop Cereal a fost lansat vara trecută, iar Master P a transformat evenimentul de marketing în unul de importanţă istorică prin declaraţiile pe care le-a făcut la vremea respectivă.
El a ţinut să sublinieze că că firma-mamă, Broadus Foods, este prima companie de cereale deținută de negri din SUA. „Acest lucru se întâmplă de peste 100 de ani. De peste 100 de ani, noi suntem doar consumatori și niciodată proprietari, așa că noi schimbăm această situație”.
Cei doi rapperi deveniţi afacerişti au încheiat un parteneriat cu Post Consumer Brands pentru a produce ei înșiși cerealele. Potrivit plângerii, Post a încercat mai întâi „să-i cumpere” pe Snoop și Master P, iar apoi s-a prefăcut că le împărtășește viziunea, acceptând să adopte cerealele lor ca fiind ale Post și să distribuie produsul în magazinele marilor retaileri, cum ar fi Walmart.
Prin avocatul lor, Benjamin Crump, artiştii acuză acum „acțiuni diabolice” și „înțelegeri ascunse” menite să îi scoată de pe piaţă. Asta deoarece Post a încercat să „sufoce Broadus Foods pe piață” după ce rapperii au refuzat să vândă compania lor către Post „în totalitate”.
În procesul intentat marți se mai susține că „Post a colaborat cu Walmart pentru a se asigura că niciuna dintre cutiile de cereale Snoop nu va apărea vreodată pe rafturile magazinelor”. Avocatul vedetelor susține că cerealele au fost afișate în mod fals ca fiind scoase din stoc la supermarket, cutiile fiind ținute ascunse în depozite, „sub un cod care nu era înregistrat pentru vânzare, pentru a nu fi scoase pe rafturile magazinelor”.
Imediat după depunerea cererii la tribunal, dar fără a face vreo referire explicită la acesta, Master P a postat un comentariu video în care spune: „Construim un brand de familie. Dr. Martin Luther King ne-a arătat cum să visăm, a luptat împotriva rasismului și ghiciți ce? Facem același lucru în America corporatistă, pentru drepturi egale pentru toată lumea”.
Reprezentanţii lanţului de supermarketuri Walmart au fost foarte zgârciţi cu declaraţiile atunci când au fost întrebaţi de ziarişti cum comentează acuzaţiile care li se aduc: „Mulți factori afectează vânzările unui anumit produs, inclusiv cererea consumatorilor, caracterul sezonier și prețul, pentru a numi doar câțiva. Vom răspunde în mod corespunzător în faţa instanței de judecată, după ce vom fi notificați în legătură cu procesul”.
La rândul său, Post Consumer Brands nu a comentat cu privire la proces. Singurele declaraţii au fost: „Post Consumer Brands a fost încântată să se asocieze cu Broadus Foods și am făcut investiții substanțiale în această afacere. Am fost la fel de dezamăgiți de faptul că cererea din partea consumatorilor nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor”.