Video Un celebru vlogger descrie Salina Turda după o experiență de 7 zile. „Cel mai tare oraș subteran pe care l-am văzut vreodată”
0MrBeast, pe numele său James Stephen „Jimmy” Donaldson, a lansat clipul așteptat de fanii români de la Salina Turda, intitulat „7 zile de explorare a unui oraș subteran”.

În numai 20 de ore, videoclipul a reușit să strângă 31 de milioane de vizualizări. MrBeast, alături de alți creatori de conținut, au explorat și supraviețuit timp de șapte zile în salină. Fanii creatorului l-au surprins pe „Jimmy” încă din luna iulie, când a venit la Cluj pentru a filma proiectul.
„Această mină de sare este cel mai tare oraș subteran pe care l-am văzut vreodată”, exclamă MrBeast
Potrivit Forbes, creatorul are o avere strânsă de 54 de milioane de dolari. De asemenea, canalul său de Youtube are acum 320 de milioane de abonați.
"Acest oraş este construit în interiorul unei mine care datează de peste o mie de ani. Şi cu nenumărate tuneluri şi camere neexplorate, cine ştie în ce orori vom da. Acestea sunt scările care coboară în oraş. Cât de vechi sunt aceste scări? Mai vechi decât noi. În regulă, acum că suntem aici jos, uită-te cât de sus e tavanul. Wow. În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, atunci când România a fost bombardată, mii de oameni s-au ascuns aici şi acum doar o grămadă de youtubers trăiesc", a povestit MrBeast în videoclipul de pe YouTube.
Creatorii de conținut urmează să apară în videoclip, câte unul în fiecare din cele 7 zile. JiDion, Sam și Colby, Kai Cenat, Logan Paul, IShowSpeed vor participa alături de echipa lui MrBeast în explorarea și supraviețuirea din salină.
Salina Turda reuștește să strângă anual 600.000 de turiști, iar Sala Ecourilor urmează să se deschidă după finalizarea lucrărilor. Încăperea de 10.000 de metri pătrați va putea fi explorată în întregime. Valoarea totală a proiectului se ridică la 25 de milioane de euro.
În luna în care s-a filmat provocarea, IShowSpeed s-a aflat și la București, de unde a transmis live aventura sa din Capitală. Videoclipul a reușit să strângă 5,7 milioane de vizualizări, și 100.000 de oameni care vizionau în timp real.