Ce pregăteşte Pro TV pentru anul 2015

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aleksandras Cesnavicius, Directorul General al Pro TV, afirmă că postul „va reinventa televiziunea în 2015, cu formate renumite la nivel internaţional“ şi că strategia de business vizează consolidarea portofoliului printr-o poziţionare clară a staţiilor mai mici.

Directorul General al Pro TV promite că anul 2015 va fi unul al noutăţilor, iar inovaţia va fi coordonata principală atât în construirea grilei, cât şi în strategia de programare. „Pro TV va reinventa televiziunea din România în 2015, cu formate renumite la nivel internaţional, producţiile având un rol major în grila anului viitor“, se arată în comunicatul postului.

Astfel, Pro TV va difuza, începând din toamna anului viitor, o nouă emisiune, „Tumble“, producţie recent lansată în Marea Britanie care s-a bucurat de audienţe record şi din al cărei juriu face parte şi fosta gimnastă româncă Nadia Comăneci.

Show-ul „Tumble“, inspirat de varianta britanică a celebrului format „Dansez pentru tine“ („Strictly come dancing“ – n.r.), pune alături vedete şi experţi care iau parte la probe de gimnastică şi îşi testează limitele fizice. Astfel, gimnastica, muzica şi divertismentul se îmbină într-un spectacol inedit. În fiecare emisiune, celebrităţile, alături de un partener profesionist şi de un antrenor, trebuie să execute un exerciţiu de gimnastică, la un aparat diferit.

„Am scris istoria televiziunii româneşti, iar «Tumble» va fi o pagină importantă din aceasta, un format ce aduce entertainment de top pentru telespectatori, o producţie inovativă cu o importantă valoare adăugată“, declara Cesnavicius în luna octombrie.

De asemenea, postul din Pache Protopopescu va mai difuza, în prime-time, reality-show-ul „Im a celebrity, get me out of here!/ Sunt celebru, scoate-mă de aici!, în care 12 vedete din România trebuie să trăiască, timp de 21 de zile, în condiţii grele, în jungla din Africa de Sud.

Bineînţeles, din grila postului nu vor lipsi nici producţiile-fanion „Românii au talent“, „MasterChef“, „Vocea României“, „Visuri la Cheie“ şi serialul „Las Fierbinţi“.

„Inovaţie – uşor de spus şi greu de făcut atunci când ani la rând ai setat trenduri şi ai deschis noi drumuri. Însă nu imposibil, iar asta va demonstra Pro TV în anul ce vine. Formate noi, filme de top, ştiri profesioniste şi multe alte surprize vor oferi telespectatorilor toate motivele pentru a se distra, a trăi emoţia şi a simţi suspansul în fiecare zi, în faţa televizorului“, a completat Aleksandras Cesnavicius.

Strategia de business gândită pentru 2015 se axează pe schimbarea şi îmbunătăţirea grilelor de programe a tuturor staţiilor TV din trust şi poziţionarea clară a celor mai mici, oferta de televiziune acoperind o categorie largă de public – Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, Sport.ro şi MTV România.

„Este natural pentru o organizaţie să îşi dorească susţinerea întregului portofoliu şi nu doar a brandului principal. Anul viitor va aduce schimbări, modificări şi îmbunătăţiri în grila de programe a tuturor staţiilor TV din portofoliul nostru. În plus, vom aborda o politică de promovare susţinută a canalelor mai mici pe cele principale, astfel încât să facem cunoscută oferta acestora către publicul relevant“, a declarat Directorul General al Pro TV, Aleksandras Cesnavicius.

Acasă TV, primul canal de televiziune românesc dedicat publicului feminin, va continua să difuzeze telenovele internaţionale, printre noutăţile anului viitor numărându-se „La Gata“ (Televisa), „Los Miserables“ (Telemundo), „Las Bravo“ (Azteca), dar şi seriale turceşti cu audienţe impresionante în întreaga lume, inclusiv „Puterea destinului“, care prezintă o poveste de dragoste ce surprinde în detaliu lupta dintre societatea modernă si tradiţiile turceşti.

În premieră, primele episoade ale serialului Acasă TV vor putea fi vizionate la Pro TV, începând cu data de 5 ianuarie, de luni până joi, de la ora 20:30. Pe lângă intrigă, conflicte, lupta pentru adevăr şi o impresionantă poveste de dragoste, serialul aduce în prim plan tradiţiile turceşti, dar şi lumea modernă pusă faţă în faţă cu tradiţiile prin prisma personajului principal, o frumoasă tânără de 18 ani. Schimbările din viaţa tinerei vor aduce răsturnări incredibile de situaţie, aceasta acceptând să facă eforturi pentru a-şi ajuta familia.

La mai puţin de patru ani de la lansare, Acasă Gold devine postul TV ce oferă atât serialele româneşti, cât şi serialele internaţionale de comedie, acţiune, familie sau romantice, dedicate unui public cât mai larg.

Pro Cinema, adresat în exclusivitate iubitorilor de film, îşi va consolida anul viitor oferta de filme, venind cu o selecţie variată de titluri. În 2015, serile Pro Cinema vor aduce două filme în prime time.

„Anul 2014 a avut la bază inovaţie, eficienţă şi ridicarea la standard de excelenţă a calităţii producţiei. Aceste valori s-au regăsit în grila şi producţiile noastre, care au adus în faţa televizoarelor milioane de români“, a mai precizat Cesnavicius.


Alte ştiri despre Pro TV

Noutăţi la Pro TV anul viitor: un show cu vedete din România în jungla din Africa Pro TV va difuza anul viitor reality-show-ul „I’m a celebrity, get me out of here/Sunt celebru, scoate-mă de aici!“, la care vor participa 12 vedete din România, celebrităţi care trebuie să trăiască în condiţii grele, în jungla din Africa de Sud.

Pro TV „dansează“ din nou: formatul „Tumble“, noua achiziţie a postului Pro TV va difuza, începând din toamna anului 2015, o nouă emisiune, „Tumble“, producţie recent lansată în Marea Britanie care s-a bucurat de audienţe record şi din al cărei juriu face parte şi fosta gimnastă Nadia Comăneci.

 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite