BRAT: Internetul şi panotajul, singurele medii de promovare care au crescut în ultimii zece ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Internetul şi panotajul sunt singurule canale care au crescut în ultimii zece ani în ceea ce privestul consumul de media, în timp ce televiziunea, presa scrisă şi radioul au înregistrat scăderi, conform unui raport al Biroului Român de Audit Transmedia, organizaţie care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online şi monitorizeaza investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Astfel, în timp ce pe zona de internet numărul de utilizatori a crescut de 3-4 ori, pentru presa scrisă, televiziune şi radio numărul consumatorilor a scăzut. 

  

Dacă în 2005, 48% din populaţia oraşelor citea zilnic cel puţin o publicaţie tipărită, în prezent cititorii nu depăşesc 13% din populaţie.

Citeste mai mult pe wall-street.ro

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite