Anglia-Franța, un meci-spectacol care a rupt audiențele. Cel mai mare rating de la începutul CM 2022

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Partida din sferturile de finală ale Cupei Mondiale din Qatar a avut cea mai mare audiență dintre toate meciurile difuzate până acum de Televiziunea Publică, potrivit Pagina de Media.

Meciul Anglia-Franța, de la TVR 1, a captat interesul telespectatorilor români
Meciul Anglia-Franța, de la TVR 1, a captat interesul telespectatorilor români FOTO Profimedia

Considerat finala din sferturile de finală, meciul Anglia-Franța, încheiat cu scorul 1-2, a fost unul fabulos, pe muchie de cuțit, la capătul căruia francezii s-au calificat în semifinalele CM Qatar 2022.

Partida a ținut cu suflectul la gură și publicul din România și a transformat postul TVR 1 în lider absolut de audiență, pe toate targeturile: național, urban și comercial.

La nivelul publicului naţional, aproape un milion şi jumătate de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de fotbal de pe TVR 1. Pe locul al doilea s-a situat Kanal D, cu aproximativ un milion de telespectatori (cu serialul turcesc „Infidelul“ şi cu filmul „Un alibi perfect“). Antena 1, cu semifinala show-ului „Te cunosc de undeva!“ a fost pe locul 3 la nivel național, cu 971.000 de telespectatori, iar Pro TV, cu filmele „Un tataie de coşmar“ şi „Five Gang: Un altfel de Crăciun“, a ocupat doar locul 4 (922.000 de telespectatori).

Și la nivelul publicului din orașe dramaticul meci a fost de departe opțiunea numărul 1 a publicului, cu o medie de 830.000 de telespectatori, la distanţă de 300.000 de telespectatori în faţa Kanal D. Antena 1 și Pro TV au fost pe locurile 3 și 4.

Pe publicul comercial (21-54 de ani, urban) audienţa sfertului de finală a sărit de 400.000 de telespectatori pe minut. Pe acest segment, Pro TV a fost pe poziţia a doua (aproape 300.000). Antena 1 şi Kanal D au ocupat locurile 3 și 4.

Și partida Olanda-Argentina, din sferturile de finală ale Cupei Mondiale din Qatar, difuzată vineri seara, a transformat postul TVR 1 în lider de audiență și a surclasat show-ul „Vocea României“ de la Pro TV.

TV

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite