Inna are cea mai difuzată piesă de la radiourile şi televiziunile din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Diggy Down“, cel mai recent single al Innei, a fost cea mai difuzată piesă de pe radiourile şi televiziunile din România în această primăvară, potrivit topului Media Forest.

Videoclipul piesei „Diggy Down“ are 35 de milioane de vizualizări pe YouTube şi a fost relansat într-o versiune cu Yandel, rapper portorican, parte din duo-ul Wisin y Yandel, câştigători ai Latin Grammy Awards. De asemenea, Wisin y Yandel sunt cunoscuţi pentru featuring-uri cu artişti precum Jennifer Lopez, Enrique Iglesias, Nelly Furtado, Akon, Chris Brown, Ricky Martin, 50cent şi Gloria Estefan.

Piesele Innei au fost incluse pe coloana sonoră a unor filme importante, printre care „Spy“, producţie cu artişti de renume precum Jason Statham şi Jude Law, unde apare „Cola Song“, feat. J Balvin, iar „Good Time“, colaborarea cu Pitbull, poate fi auzită în filmul „Pitch Perfect 2“, dar şi în serialul american „Young and Hungry“.

Inna urmează să susţină un turneu în Japonia şi îşi continuă turneul în Europa, totodată numărându-se printre artiştii români care vor lua parte la primul concert live pe Casa Poporului din Bucureşti, eveniment organizat de Pro FM, pe 25 iunie.

Elena Alexandra Apostoleanu (28 de ani), cunoscută drept Inna, a început să colaboreze cu echipa de producători Play & Win în 2008, an în care a fost lansat şi primul său disc single, „Hot“, piesă care a ajuns pe primul loc în clasamentele radio din România, Bulgaria, Polonia, Rusia, Ungaria, Turcia şi Grecia. Ulterior, piesele sale au cucerit topurile muzicale din întreaga lume, iar artista a început să colaboreze cu muzicieni internaţionali.

Pe locul secund în topul celor mai difuzate piese este „Dale Papi“, single-ul de debut al artistei Lariss având peste 20 milioane de vizualizari.

   

Muzică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite