Există extratereştri pe Marte? O nouă teorie a conspiraţiei prinde „picioare“: o şopârlă a fost observată pe Planeta Roşie

soparla marte foto daily mail

Marte este în prezent explorată cu robotul Curiosity. Acesta a trimis foarte multe fotografii spre Pământ în ultimul timp, dar una dintre ele ascunde un detaliu cel puţin bizar.

Marte ascunde extratereştrii!“, probabil că a exclamat un blogger pasionat de ştiintă când a văzut detaliul din fotografia de mai sus. El i-a informat pe cei de la UFO Sightings Daily cu privire la descoperirea sa şi fotografia a ajuns viral, notează Daily MailExistă sau nu şopârle pe Marte? (... cât timp trebuie că are un om care găseşte un astfel de detaliu într-o asemenea poză)

Fotografia trimisă de Curiosity înapoi pe Pământ este imensă, în sensul că e greu să observi ceva aparte în ea. Probabil că respectivul blogger a cercetat cu mare atenţie mai toate fotografiile peste care a dat. Fie este o şopârlă ceea ce se vede în poză, fie este un şobolan, iar celor de la NASA se pare că le-a scăpat detaliul. Ori au fost ignoranţi şi n-au depistat această şopârlă care oricând poate trece drept o piatră.

Află mai multe despre Curiosity: VIDEO Mesajul robotului Curiosity trimis de NASA pe Marte: într-un minut vedeţi cum au fost primele mele 9 luni în spaţiu

Cei care au primit informaţia de la bloggerul din Japonia s-au dus cu presupunerea până într-acolo că NASA eliberează animale pe Marte pentru a vedea dacă rezistă la mediul de acolo. Probabil că, în atâţia ani de cercetări şi de trimis oameni în spaţiu, cercetătorii de la NASA nu s-au prins că fără aer e cam greu pentru vieţuitoarele de pe Terra să trăiască, s-o fi gândit Scott C. Waring, cel care semnează articolul pe UFO Sightings Daily.

Fotografia originală (pare destul de piatră şopârla în cauză):

Fotografia publicată de UFOSD (spuf!, o şopârlă în cadru):

Societate