RATB: achiziţionarea de apă s-a încheiat şi de astăzi a început distribuirea către angajaţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Codul portocaliu se simte şi în mijloacele de transport în comun FOTO Adevărul
Codul portocaliu se simte şi în mijloacele de transport în comun FOTO Adevărul

Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Bucureşti susţin că nu există nicio problemă în aprovizionarea cu apă către angajaţii instituţiei. Declaraţia a fost făcută pe fondul zvonurilor vehiculate în presă cum că şoferii RATB s-ar fi plâns de lipsa celor doi litri de apă pe care ar fi trebuit să-i primească din partea conducerii.

O dată cu accentuarea caniculei, proces care a început în urmă cu câteva zile, instituţiile sunt obligate, potrivit Codului Muncii, să ofere angajaţilor doi litri de apă pe zi. Pornind de la acest fapt, în presă s-au vehiculat marţi, ziua în care Bucureştiul se află sub cod portocaliu de caniculă, că angajaţii regiei de transport n-ar fi primit apa.

”Demersurile privind achiziţionarea de apă s-au încheiat şi de astăzi a început distribuirea de apă către angajaţi”, a declarat Brânduşa Raeceanu, purtătorul de cuvânt al RATB, pentru Adevarul.ro. Raeceanu a adăugat că tirul cu apă se află în acest moment pe traseu către punctele RATB, respectiv depourile şi autogările instituţiei.

Cu toate că s-au înregistrat întârzieri, potrivit angajaţilor RATB, oamenii nu s-au plâns.

”Este caniculă ca în fiecare an, oamenii sunt obişnuiţi. Au fost probabil mici probleme cu achitarea apei, dar s-a rezolvat. Angajaţii nu s-au plâns pentru că ştiu că se mai întârzie din când în când. Din ce am înţeles, apa este pe drum”, a declarat Vasile Croitoru, şeful depoului RATB Militari pentru Adevarul.ro. 

500 de autobuze, cu aer condiţionat

În ceea ce priveşte climatizarea din autobuzele din parcul auto al RATB, potrivit reprezentanţilor regiei, dintre cele 1.000 de autobuze marca Mercedes, 500 sunt prevăzute cu aer condiţionat.

”Aerul condiţionat porneşte automat în momentul în care incinta autobuzului sunt peste 24 de grade, şoferul nu reglează în nici un fel climatizarea. Şoferul este însă obligat să anunţe cât mai repede în cazul în care sistemul de climatizare este defect. Cu toatea astea, este important ca oamenii să ştie că este bine ca geamurile să nu fie deschise. Noi punem stikere prin autobuz pentru a-i ruga pe călători tocmai acest lucru”, conchide Raeceanu.  

Pe aceeaşi temă:

Cinci puncte de ajutor anti-caniculă, în sectorul 6

Şase puncte de ajutor ”anti-caniculă”, în sectorul 3

Premieră în Capitală: Şase containere pentru situaţii de urgenţă au fost amplasare în Sectorul 4. Preţul unuia, 9.000 de lei

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite