Primăria Capitalei dă jos publicitatea de pe stâlpi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sunt vizate panourile care împiedică vizibilitatea şoferilor

Bucureştiului, fie că au fost montate cu autorizaţie, fie ilegale. Această situaţie, fără precedent, a devenit posibilă după noile restricţii introduse în actele normative care reglementează regimul drumurilor publice. Reprezentanţii autorităţilor cred că dezafectarea suporturilor publicitare le va umple timpul de muncă în următorii doi-trei ani.
Potrivit actelor normative, publicitatea stradală nu trebuie să pericliteze siguranţa circulaţiei. Panotajul publicitar a fost "atacat" în zonele Piaţa Universităţii, Piaţa Eroii Revoluţiei, Piaţa Pieptănari, şos. Olteniţei, Bd. Constantin Brâncoveanu şi Piaţa Sudului. 41 de suporturi publicitare, amplasate pe stâlpi dotaţi cu semafoare şi indicatoare rutiere au fost dezafectate. Pentru alte 22 de suporturi publicitare, de pe stâlpii de iluminat public şi îndreptate spre carosabil, deţinătorii au fost somaţi să le reorienteze către trotuar. Casetele publicitare stau pe stâlpi de mai bine de un an. Dimensiunile lor sunt de 0,75 m x 1m, iar al bannerelor de 1m x 6m. Deşi legea prevede ca demontarea să se facă de către cel ce le-a montat, casetele vor fi scoase de primărie - administratorul domeniului public. Alte zone în care stâlpii au fost deja eliberaţi de "povara" publicităţii sunt Victoriei şi Bd. Iuliu Maniu, inspectorii îndreptându-se acum spre Gara de Nord, zona Calea Griviţei şi 1 Mai, după cum ne-a declarat ştefan Zelko, şeful Serviciului Inspecţie şi Publicitate din Primăria Municipiului Bucureşti (PMB). Viceprimarul Răzvan Murgeanu, susţine că eliberarea autorizaţiilor privind publicitatea stradală ar trebui să se facă de Primăria Capitalei, şi nicidecum de cele de sector, pentru o unificare a activităţii în acest domeniu.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite